{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.114 visninger | Oprettet:

Sten P
Sten P
Følger: 1 Emner: 31 Svar: 176

hjælp min amp i stuen vil ikke starte. {{forumTopicSubject}}

ja er lige ved at rykke lidt om i stuen, og da jeg skulle montere mine højtaler kabler gik den ud... havde ikke været opmærksom på at kablet i den anden ende åbenbart lavede en kortslutning... formoder jeg... men når jeg tænder forstærkeren nu tænder den fint og lige som den skal til at sige et lille klik som den plejer efter nogle sekunder, går den ud og powerlampen blinker hurtigt..

hvad er der galt??

kan oplyse at der er tale om en Denon AVC-a10se

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp min amp i stuen vil ikke starte.
  • Sten P
    Sten P Tilmeldt:
    feb 2006

#1   14. nov 2009 nu er det ikke moral prædiker jeg har brug for... har ved et uheld åbenbart komme til at koble det forkerte kabel til.. troede det var en af baghøjtalerne men det var så center kablet som ikke var forbundet i den anden ende.. derfor nok kortslutningen.. et uheld kan ske for alle.. umiddelbart kan jeg ikke se nogen sikringer der er sprunget

• #2   14. nov 2009 Hvilken forstærker har du ??

JEg fik lavet det samme på min HK 990. den slukkede blot som sikkerhed for der ikke skulle ske mere. Tændte den efterfølgende igen og der har intet været med den efterfølgende..

• Sten P
    Sten P Tilmeldt:
    feb 2006

#3   14. nov 2009 det står nederst i min første tråd... det er en Denon AVC-a10se

• #4   15. nov 2009 jeg har prøvet noget lignende , til en fest blev et kabel ved et uheld trukket ud og kortsluttede min nad 218thx , den kunne derefter ikke tænde det viste sig at være en sikring

• Sten P
    Sten P Tilmeldt:
    feb 2006

#5   15. nov 2009 hmm ok .... syntes nu ellers jeg har kigget på alle de sikringer jeg kunne finde i den og alle så fine ud.. jeg vil jo også mene at der burde være en sikring af en art, da ting jo kan ske som du selv nævner..

• #6   15. nov 2009 da de gik i min 218 havde jeg også svært ved at finde den for glassikringerne i udgangstrinnet var hvide og man kunne ikke se om den var brændt, prøv evt at skifte dem alle og se om det har nogen effekt. jeg har også prøvet at en alm gennemsigtig sikring ikke havde gennemgang selvom tråden så fin ud.
    hvis du kan få adgang til et multimeter kunne du jo teste sikringerne og se om de virkede.

Kommentér på:
hjælp min amp i stuen vil ikke starte.

Annonce