{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.006 visninger | Oprettet:

Vedr. harman/kardon HD-970. {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg siden jeg købte mit nye stereoanlæg stort set ikke haft andet end problemer med cd-afspilleren i setup´et.

Det er værket den er gal med hver gang og jeg har fået den ombyttet 5 gange på garantien og sidste gang var med en model med nyt opdateret drev og løbeværk samt opgraderet sofware.

Men fejlen blir ved med at vende tilbage hvor den står og tikker inde i værket og ikke vil læse cd´erne.

kan det være rimeligt?

Jeg mener jeg har krav på at hæve handlen og købe noget andet musikanlæg.

Jeg er elelr utrolig glad for det stereoanlæg og lyden er lækker og passer til min musiksmag, men hva er det ved hvis man skal rende i fast rutefart med cd-afspilleren frem og tilbage fra forhandleren???

Utrolig at så mange afspillere kan have nøjagtig samme fejl osse selvom den har været sendt ind for at blive opgraderet.

Jeg overvejer at returnere hele anlægget og købe 980 systemet i stedet for eller måske noget helt andet.

Dog har jeg intet at udsætte på butikkens service, da de altid er flinke og hjælpsomme, men jeg mener nu at grænsen er nået.

Folk tror jo ikke man er rigtig klog???

Jeg kan jo snildt finde en anden cd-afspiller, men så passer det ikke sammen rent designmæssigt længere, og så vil jeg hellere af med det hele og få noget andet.

OBS.! forstærker og tuner er der absolut intet at udsætte på.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vedr. harman/kardon HD-970.
  • #1   13. nov 2009 Du er helt og holdent i din gode ret til at få pengene retur på et produkt der er ombyttet 5 gange.
    Det havde du også været efter første gang. Så det kan ikke være et problem.


  • #2   13. nov 2009 Jeg vil ikke acceptere kun at få en anden cd-afspiller denne gang.

    Får HD-970 kan de ikke fremskaffe længere så jeg er nød til at få en HD-980 og den passer ikke i designet til resten af anlægget.

    Så enten er det pengene retur eller et andet komplet 980 sytemt. Om jeg så skal smide de 500 kroner ekstra i, er jeg ligeglad med. '

    jeg gider bare ikke mere nu


  • #3   13. nov 2009 Men det kunne være interessant og høre, om det kun er mig der har haft de problemer med den omtalte cd-afspiller

  • #4   14. nov 2009 Ja måske, men vil bare gerne det passer sammen.

    Ellers nøjes jeg bare med en forstærker og CD-afspiller for tuneren kan jeg sagtens undvære.


  • morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #5   14. nov 2009 Har den også, og den har aldrig brokket sig af hvad jeg kan huske...

    Kan jo være du har ramt en produktionsserie der har været fejlbehæftet udover det sædvanlige. Mener min er ~4-5 år gammel efterhånden.. Hvad er din ?


  • #6   14. nov 2009 Min er under 1 år gammel.

    Synes bare det lyder helt hen i skoven at 5 cd-afspillere har nøjagtig samme produktionsfejl.


Kommentér på:
Vedr. harman/kardon HD-970.

Annonce