{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.508 visninger | Oprettet:

Vimo N
Vimo N
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6

Køb af Samsung LED tv i udlandet {{forumTopicSubject}}

Hej

Min kæreste og jeg har besluttet os for, at vi vil investere i en af Samsungs lækre LED-modeller. Den model vi umiddelbart går efter, er en af dem fra 7-serien. Som bekendt ligger de på ca.11-12.000 kr. herhjemme, så mit spørgsmål er blot, om der er nogen af Jer der har erfaring med at købe tv i udlandet? -Jeg har enten Tyskland eller England i tankerne så købssted. Er der nogen der kender nogle webshops/hjemmesider der sælger, og sender til Danmark?
På forhånd tak for hjælpen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Hænge montanareoler op 2.000 kr.
  • Samle PAX skab 850 kr.
  • Repair of dishwasher 1.000 kr.
  • Samle møbler hænge ting op 1.660 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af Samsung LED tv i udlandet
  • #1   14. okt 2009 Kender ikke nogle men der er nok masser af vælge imellem.

Du skal bare lige huske at hvis du køber samsungmodeller fra de lande, vil TV'et ikke være godkendt til de danske digitale signaler.

Så hvis du håber på at skulle se digital yousee eller ditto fra stofa, måske endda Boxer med egen antenne, må du ikke købe det i udlandet.

Både England og Tyskland bruger mpeg2 standart. Danmark bruger både mpeg2 og mpeg4.

• #2   14. okt 2009 Du skal huske at hvis du køber fra udlandet, så skal du stadig være sikker på at det er de samme modeller som dem vi har i danmark. hvis du ser på samsungs egen danske hjemmeside, kan du altid se hvilke modeller der er i danmark.

(link fjernet)

Kommentér på:
Køb af Samsung LED tv i udlandet

Annonce