{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Iphone 3gs
  • #1   16. sep 2009 hey, jeg har dog kun 3g modellen men den er jeg til gengæld også rigtig tilfreds med, og den eneste reele forskel på de to er processoren i dem, der er dog også forskel, der findes en masse videoer hvor de tester de to mod hinanden så man ka se forskel.

    men alt andet lige, så syns jeg det er en fed telefon med utroligt mange muligheder i, der findes jo et utal af fantastiske programmer til den, og lige så mange programmer som er noget lort, men sådan er det jo, men jeg har hvertfald ikke haft nogle problemer med min endnu, også selvom den er blevet jailbreaket osv, så jeg ville med god samvittighed foreslå at du købte dig en (hvis du altså er til touch skærme, ellers er der jo lidt et problem der )


  • #2   16. sep 2009 Lyder lækkert nok..

    Er den dyr at have, mht.abonnement altså når du er på nettet osv.? og hvilket et har du?


  • #3   16. sep 2009 ja jeg syns abonnementet er en anelse for dyrt, det er hos telia og hedder iOn og det koster 600 om måneden, det her er hva der står på deres hjemme side.

    Med iOn får du:
    10 GB fri surf på internettet
    Fri SMS
    Fri tale til alle fastnet og Telia mobiltelefoner samt 300 minutters fri tale til alle andre mobiltelefoner
    Og så falder prisen på dit abonnement endda med 200 kr. efter 6 måneder.

    og jeg har overhovedet ikke været i nærheden af de 10 gb internet forbrug, for når jeg er hjemme hopper den bare på det trådløse, men også selvom man måske streamer netradio ude i byen et sted, så ska det alligevel bruges en del før forbruget kommer derop


  • #4   16. sep 2009 Ingen du begiver dig ud på en Iphone, så tag en kig på HTC Magic og Hero.

    Ellers er en Iphone 3GS et udmærket valg smiley Bare husk, at der kommer en ny Ipod touch, som kan stort set det samme. Den har bare ikke mobil funktioner, kamera og kompas smiley


  • #5   17. sep 2009 Har også hørt at med den nye opdatering skulle HTC Hero være et fabelagtigt alternativ til Iphone 3Gs.

    Arbejder også selv lidt i om jeg skal skifte...


  • #6   17. sep 2009 Har haft en htc engang, men den var så f****** langsom.. For at være ærlig har jeg altid været meget imod apple produkter, indtil fornyeligt..

    Martin, ved du så hvor meget du bruger på internet? har nemlig set at man også kan få 5 gb for en eller anden pris...

    skum-caT M, har godt set at der kommer en ny touch, men skulle jeg så have en hero i den ene lomme og en ipod tuch i den anden smiley

    p.s. sys også at HTC'erne får på munden i divese anmeldelser..


  • #7   17. sep 2009 i denne måned er det lige omkring 1 gb indtil videre, så 5 gb pr måned burde være fint, men hvis man ikke har trådløs adgang så render det måske hurtigere op.

    kender ikk noget til de nye htc, har dog haft en diamond tidligere, og den blev jeg rimelig hurtig træt af, men de har sikkert også gjort noget ved dem siden smiley


  • #8   17. sep 2009 Martin, hvor meget plads er der på din og er det for meget eller for lidt?


  • #9   17. sep 2009 http://pleasure.dk/gadget/artikel/162828/

    Så mange tæv får den nu heller ikke. Det med at den er sløv og sproget er lige løst i den seneste opdatering.

    Itunes kan han ikke tryllebinde mig med - hader det program.

    Men når det så er sagt så vipper jeg stadig imellem de to telefoner. Jeg var i øvrigt på jagt i Aalborg hele dagen i går, men enten var der en million kunder i butikkerne eller også havde de ingen af telefonerne. Så jeg har udskudt min udvælgelsesprocess og må nøjes med min HTC S740 lidt endnu.


  • #10   17. sep 2009 http://www.mobilsiden.dk/index.php?aId=9228

    3-4 stjerner ud af 6?? Arh...

    og det du siger med itunes, tro mig jeg har slagtet og nedsablet alt som havde noget med apple at gøre.. men man har vel et standpunkt til man tager et nyt... smiley


  • #11   17. sep 2009 Har også altid været som dig - men er omvendt mht. Iphone.. bare ikke Itunes.

    I øvrigt vil jeg lige fremhæve følgende fra anmeldelsen du linkede til:

    Alligevel ender vores vurdering på 3-4 stjerner ud af seks mulige.

    "Grundlæggende er HTC Hero et godt produkt, men bugs i softwaren er så alt overskyggende, at en højere karakter ikke kan forsvares.
    Det gode råd er, at vente med at købe Hero, indtil HTC har frigivet den første sofware-opdatering."

    Som sagt så er den rigtige softwareopdatering kommet.

    Jeg er stadig i tvivl (problemet er at jeg har haft en kollegas HTC i hånden og den er sgu lækker. En anden kollega har Iphone og jeg synes de løber ret godt om kap.


  • #12   17. sep 2009 Tror som de også skirver i anmeldelserne at man bliver træt af det der knæk, og at det bliver slid. Har ud fra erfaring en formodning om at HTC's produkter ikke er af en ligeså høj kvali. Hvad siger du, du har jo også tidligere haft en...


  • #13   17. sep 2009 Altså peter, grunden til de ændre HTC mobiler er langsom er fordi de køre med Windows mobile.

    Hvis du læser til sidst i din linked anmeldes:

    Kilde: http://www.mobilsiden.dk/index.php?aId=9228

    HTC Hero ER et skridt frem - brugerinterfacet HTC Sense er total lækkert, og VGA-skærmen giver en god oplevelse.

    Alligevel ender vores vurdering på 3-4 stjerner ud af seks mulige.

    Grundlæggende er HTC Hero et godt produkt, men bugs i softwaren er så alt overskyggende, at en højere karakter ikke kan forsvares.

    Det gode råd er, at vente med at købe Hero, indtil HTC har frigivet den første sofware-opdatering.

    Husk også at få et godt dataabonnement. For når først du har Hero i hænderne, tikker datatrafikken ret hurtigt.



    Den nye opdatering ER KOMMET. Jeg har hørt mange der er gået fra iihpone til en android mobil. Simplehent, fordi det er så åben. Og multi-tasking smiley

    Jeg sad også med valget fra en Iphone 3Gs eller en Android Phone. Valget blev altså android, på grund af alt den åbenhed. Min ipod touch, er ligefrem øget på hylden og samler støv. Fordi at det systemet, har utrolig mange musik afspillere, men kan hente. Lyden er også meget mere rent, end Ipod touch/Iphone. Alt i alt, har jeg ikke fortrudt det, og den er fremtidsikret ! smiley


  • #14   17. sep 2009 min er en 16gb og det passer mig helt fint, men jeg er enig med jer om at iTunes ikke er verdens bedste program, men man lærer stille og roligt at leve med det, ellers er der jo heldigvis andre alternativer

  • #15   17. sep 2009 skum-caT M:
    Og nettop fordi det er en android phone (windows), er jeg bange for at den bliver langsom.. ved godt at de lover guld og grønne skove, men er sgu lidt bange for at blive skuffet efter 2 uger..


  • #16   17. sep 2009 Android er ikke windows smiley

    det er Google der står bag det smiley Tag og læs lidt på nettet om android smiley


  • #17   17. sep 2009 Google, windows... same shit.. det jeg mente var bare at det ikke understøtter mac og omvendt..

  • #18   17. sep 2009 Og tak skæbne for det... Mac... føj hehe.

  • #19   17. sep 2009 Jeg kan også melde mig i koret af folk der har en iPhone og er MEGET tilfreds. Min stedfar har en HTC Touch HD. Vi har sammenlignet dem, og er blevet enige om at en iPhone er bedst, trods den ikke har lige så høj opløsning i displayed (ikke at man kan se nogen forskel med det blotte øje).

    Én af de detaljer, som jeg ligger meget vægt på, er selve touchdisplayed. HTC gør brug af en teknologi, der registerer decideret tryk på skærmen. Vi oplevede i vores lille sammenligning, at HTC var noget langsom, og irriterede. Fx. hvis man ville scrolle ned, så kunne den finde på at tolke det som et tryk på et program.
    iPhone gør brug af en teknologi, der registrere spænding imellem finger og display. Det betyder du ikke skal trykke, men bare berører skærmen. Jeg oplever ingen fejltolkninger mht. scrolling. Det fungere bare.

    iPhone SMS interface er noget af det SMARTESTE jeg nogensinde har oplevet i en tlf. Dine smsbeskeder gemmes som "talebobler". Modtagede er grå og afsendte grønne. De står så over hinanden, sådan at man hele tiden har overblik over hvad man har skrevet om. Tastaturet er vendbart og skærmen er så præcis at man ikke skal bruge en "pen" for at skrive. Desuden er ordbogen intelligent og er god til at rette dine evt. fejl helt af sig selv.

    Så vil jeg også lige slå et slag for mobilspil til iPhone. På min gamle Sony Ericsson kostede mobilspil FRA 29 kr. og op efter. På en iPhone koster de fra gratis og så typisk 6 kr, og op efter.

    Havde man spurgt mig for 2 år siden, om jeg ikke skulle have iTunes, ville jeg have leet og bandet det langt væk. Så fik jeg en iPod og idag afspiller jeg ALT mit musik via iTunes, og tror ikke jeg kunne leve uden. :o) Så man kan sagtens leve med det.

    Det var min lille revidering af en iPhone. ******


  • #20   17. sep 2009 Peter:
    Windows og Android er helt forskellige systemer. Læs på nettet om det. Det forklare bedre. Især at det er open source gør android populær. Og at det køre flydene. Bare i næste år kommer der mindst 5 android mobiler. Så der er flere der vil udvikle apps til systemet.

    Og den samarbejde lige så godt på en mac som en windows. Fordi det bliver hvis som en flytbart disk (samme princip som usb nøgle og hukommelsekort).

    Android er også utrolig social, når den har HTC sense på. Den gå direkte på facebook, eller twitter. Hvor du kan se billeder med slide touch, og synkronisere med kontakter på mobilen. Ikke nok med det, så synkronisere den også med Gmail og google kalender.

    Thomas

    HTC magic og Hero har samme touch skærm som iphone. Så det er ikke decideret htc skærme. Og Android køre flydene, så der kun en meget smule grafisk lag. Altså scroll klare den flydene.

    Det med SMS på iphone er smart ja. Derfor kan det også hentes gratis til Android. Og der kan du oven i købedet ændre det til almindelig mobil tastetur, og en kompakt QWERTY tastetur smiley



  • #21   18. sep 2009 Jeg var også inden over htc magic, inden jeg foretog mit valg. Men i min verden mangler den meget af den "lækkerhed" der er over iPhone. Bare for at nævne et par ting, så er den lavet af plastik. Og den har ikke samme zoom funktion som en iPhone. Android er smart ja. Men i min verden lige så smart som det på iPhone, ikke smartere.

    Det virker som om at htc lærer af iPhone. Den nye hero har pludselig den før nævnte zoom funktion. smiley

    Sidst men ikke mindst, så er vi heldigvis så forskellige hvad angår smag. Og min
    smag siger mig at htc magic er grim... Og htc hero er MEGET grim. smiley


  • #22   20. sep 2009 ja, heldigvis er verdens ikke ens smiley

  • #23   20. sep 2009 HTC har da i øvrigt kørt en "streng" lignende sms system i lang tid i Windows Mobile. Det har min S740 i hvert fald.


  • #24   18. okt 2009 Ville bare lige fortælle at jeg er endt up med en sort iPhone 3gs 32gb, og jeg er meget meget tilfreds.

    Tak for hjælpen til jer alle.


  • #25   19. okt 2009 Fint med en tilbagemelding.

    Jeg er selv endt med en HTC Hero og min bror fik en hvid Iphone 3gs.

    Efter de helt store udfordringer på hastighed, brugervenlighed og customization så er vi kommet frem til at telefonerne har hver deres styrke og i bund og grund er lige gode.

    Iphone er lidt hurtigere i menuerne og har en bedre musikafspiller
    HTC'en er bedre med sine multiindstilbare startskærme, widgets og ikke mindst primært gratis applikationer.


Kommentér på:
Iphone 3gs

Annonce