{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.160 visninger | Oprettet:

Bedste sted at sælge dvd´er henne? {{forumTopicSubject}}

Hej Hifi geeks smiley

står og gerne vil bytte min dvd samling ud til noget blu-ray istedet..

Meeeen, hvor vil i mene man ca kan få mest for sine dvd´er?? mange nye og mange ældre smiley

Bare irriterende skulle til at sælge dem 1 for 1 hvis i forstår..

nogen gode erfaringer med et eller andet sted?

Mvh
Michael

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Wc afløb 500 kr.
  • Fastmontere opvaskemaskine 900 kr.
  • Opvaskemaskine lækker vand 1.378 kr.
  • Klippe hæk 1.000 kr.
  • Fjernelse af køkkenskab 1.200 kr.
  • Montage af vægophængt toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedste sted at sælge dvd´er henne?
  • #1   4. aug 2009 altså du har forventninger om at kunne bytte en dvd til en blu-ray ?

• #2   4. aug 2009 Michael: Nej bare at sælge mine dvd´er smiley Fordi jeg skal ud og købe blu-ray film istedet smiley ikk bytte, bare sælge dem smiley

• #4   4. aug 2009 Christoffer: Giver de ok pris? eller er det sådan noget 5-10kr pr stk?

• #6   4. aug 2009 Hmm tja måske rigtigt nok..

Men ville gerne op på en 20kr stk. eller lidt mere for nye smiley men ja.. må snakke med dem

Tak for det

• morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #7   4. aug 2009 Blockbuster giver vist en flad 10er for brugte film, så det kan vel ikke være løsningen smiley

Prøv diverse salgsfora... dette, ksb på hifi4all, dba, gulgratis osv osv osv... om ik andet kan det da være at noget af det forsvinder smiley

• #8   4. aug 2009 Morten: ja du har nok ret, hvis man skal ahve lidt mere end 10kr pr film smiley

TAger jo bare et ondt år at udfylde alle titler op en 150-200film

• #9   4. aug 2009 Et godt råd må være, at komme igang med at sælge dem, så hurtigt som muligt.
    Efterhånden som Blu-Ray, får størrer og størrer markedsandele, vil det blive sværer at sælge brugte DVD film, ligesom prisen vil falde yderligere.

De billigste Blu-Ray afspillere,kommer tættere og tættere på -1000,- kr's grænsen. Jeg gætter på, at om få år, vil de fleste DVD titler, være tæt på usælgelige.

• morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

#10   4. aug 2009 Ahh Kent N usælgelige er måske nok så meget sagt, men naturligvis bevæger det sig den vej, ingen tvivl om det smiley

Dog findes der stadig folk i det her land der er fanget i 80erne, og ikke engang har skiftet vhs'eren ud endnu, så mon ik også der er en skare af folk der holder fast i dvd formatet en årrække frem smiley

Jeg gider personligt ik engang prøve at sælge mine dvd-film, dog bliver fremtidige tilkøb gjort i bluray.. Synes ik rigtig jeg gider besværet (som du også selv er inde på det bliver), med at sælge... Desuden ville det skære langt ind i mig hvergang man gav en film væk for 10-15 kroner, velvidende at man kunne generhverve den på bluray for 10 x prisen... Bluray er lækkert, bare ik 10 x mere lækkert end dvd (set fra et økonomisk synspunkt) smiley

• #12   4. aug 2009 Morten T : Jeg skrev tæt på usælgelige, med et andet ord : meget sværere at sælge.

Jeg har selv holdt igen, med at købe film på DVD - klog af skade- da jeg for nogle år siden, smed ca 200 VHS film ud. Har stadig alle Star Trek tv serierne på vhs (ca 250 bånd), og har indset, jeg aldrig får set dem igen - de ligger bare og fylder -

Køber nu kun absolutte favorit film, film jeg ved, jeg vil se flere gange. Har sparet mange penge på den konto, sammenlignet med vhs "tiden" hvor jeg købte alle de film, jeg syntes var bare "almindeligt gode". Har nok reduceret mit film køb med 90-95% ved overgangen fra VHS til DVD.

• morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

#13   4. aug 2009 Kent N: Det var nu også skrevet med et lille smil på læben smiley

Havde aldrig rigtigt den voldsomme vhs samling (heldigvis da), men dvdfilmene har da rundet en 8-900 efterhånden..

Dog har jeg gjort som dig på den front, startende for et lille års tid siden, med kun at købe det jeg rent faktisk ville se flere gange, og ikke bare købe "alt"..

• Frederik N
    Frederik N Tilmeldt:
    feb 2013

Følger: 1 Svar: 3
    #14   26. feb 2013 Det lader til at du er en ivrig filmsamler, og derfor vil jeg høre, om du har filmen Dragon Storm, fra 2004. Jeg har ledt alle tænklige steder, så derfor prøver jeg at kontakte på diverse chat sider på nettet. Hvis du har den film jeg efterlyser, så vil jeg gerne høre fra dig. Du kan kan kontakte mig på telefon og email hele døgnet: Telefon: 50 72 18 43. Min email er: Frederiknielsen15@hotmail.com
    Jeg sender lige billedet af filmen, for at der ikke skal foreligge en misforståelse. Jeg giver gerne helt op til 200,00 kr., fordi den er så sjælden, især hvis du har den med DANSKE undertekster.
    Mange hilsner Frederik Nielsen

profilbillede
  • #17   26. feb 2013 Har du prøvet Laserdisken ;

www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=58201012376321707

• Frederik N
    Frederik N Tilmeldt:
    feb 2013

#18   26. feb 2013 Har du de film Jeg efterspurgte?

• Frederik N
    Frederik N Tilmeldt:
    feb 2013

#19   26. feb 2013 Ja, men den der ikke med danske undertekster, og det skal det være.

Kommentér på:
Bedste sted at sælge dvd´er henne?

Annonce