{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
776 visninger | Oprettet:

Dennis A
Dennis A
Tilmeldt:
25. jan 2009
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 6

Ang Logitech Harmony One... {{forumTopicSubject}}

Hey derude...
Købte harmony one for 14 dage siden i elgiganten og i dag er det tredje gang jeg er ude og bytte den, fordi fjernbetjeningen rasler inden i, er der nogen der har haft samme problem som mig?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang Logitech Harmony One...
  • #1   13. jul 2009 nej

  • #2   13. jul 2009 Nu ved jeg ikke hvordan din rasler, men ved min lyder det som om, at knapperne muligvis bevæger sig lidt og giver en lyd.

  • Dennis A
    Dennis A Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 6
    #3   13. jul 2009 casper t
    Jeg har samme problem som dig og jeg synes ikke det er i orden, det skal dog siges at mine knapper ikke sad løse, men gav bare den lille lyd som ikke er i orden når man giver så mange penge for den...


  • #4   13. jul 2009 Dennis A

    Min gamle Sunwave SRC3000 gjorde det selvsamme - så skal ikke kunne sige, hvad eller hvor problemet ligger. Dog generer det ikke mig det helt store.
    Ydermere har jeg ikke lyst til at sætte mine fødder inde i Hifiklubben SIlkeborg igen, da servicen svinger aldeles meget, fra ansat til ansat - og så kan du ende ud i, at det er flere forskellige svar du får. Gider ikke rigtig døje med det må jeg ærligt indrømme smiley


  • #5   13. jul 2009 Er du sikker på det ikke er bevægelses føleren du kan høre?, den klikker lidt hvis du ryster den.

  • Dennis A
    Dennis A Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 6
    #6   16. jul 2009 Jeg skal ikke kunne sige det, men nu har jeg sgu valgt at beholde den alligevel, det er så nr 4 i rækken der gør det...

    Det hvor jeh købte den sagde de osse at 60% havde beklaget sig over samme problem, de kunne ikke hjælpe mig videre...

    Den er rimelig lækker selvom den klikker/rasler lidt det er osse kun når man holder den op til øret man hører det...


Kommentér på:
Ang Logitech Harmony One...

Annonce