808 visninger
|
Oprettet:
Ang Logitech Harmony One... {{forumTopicSubject}}
Hey derude...
Købte harmony one for 14 dage siden i elgiganten og i dag er det tredje gang jeg er ude og bytte den, fordi fjernbetjeningen rasler inden i, er der nogen der har haft samme problem som mig?
okt 2008
Følger: 8 Følgere: 7 AV-enheder: 1 Emner: 8 Svar: 56
okt 2007
Følger: 46 Følgere: 50 AV-enheder: 2 Emner: 98 Svar: 1.886
jan 2009
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 6
Jeg har samme problem som dig og jeg synes ikke det er i orden, det skal dog siges at mine knapper ikke sad løse, men gav bare den lille lyd som ikke er i orden når man giver så mange penge for den...
okt 2007
Følger: 46 Følgere: 50 AV-enheder: 2 Emner: 98 Svar: 1.886
Min gamle Sunwave SRC3000 gjorde det selvsamme - så skal ikke kunne sige, hvad eller hvor problemet ligger. Dog generer det ikke mig det helt store.
Ydermere har jeg ikke lyst til at sætte mine fødder inde i Hifiklubben SIlkeborg igen, da servicen svinger aldeles meget, fra ansat til ansat - og så kan du ende ud i, at det er flere forskellige svar du får. Gider ikke rigtig døje med det må jeg ærligt indrømme
sep 2005
Følger: 1 AV-enheder: 3 Emner: 6 Svar: 124
jan 2009
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 6
Det hvor jeh købte den sagde de osse at 60% havde beklaget sig over samme problem, de kunne ikke hjælpe mig videre...
Den er rimelig lækker selvom den klikker/rasler lidt det er osse kun når man holder den op til øret man hører det...
Ang Logitech Harmony One...