kabelbakke kontra kabelkanal {{forumTopicSubject}}
efter flere gange at have stødt på at folk har den forkerte opfattelse af tingene, så kommer jeg her gerne med en lille forklaring på hvad de forskellige ting er....
en kabelbakke er en åben bakke man bruger til at montere over lofterne i industri og kontorbygninger, den er åben, så man let kan komme til kablerne, og evt trække nogle nye
(link fjernet)
en kabelkanal er en lukket plastik (oftest, dog fåes de også i alu) hvor man bruger den til at skjule kablerne på en væg fx, hvor man skal have kabel ned til en brugsgenstand, ex et fjernsyn eller anlæg
http://ecx.images-amazon.com/images/I/41UAD9LyjSL.jpg
håber det kan hjælpe lidt med forståelserne fremover, man beder jo heller ikke om en skovl, for at få en rive i hånden vel??
kan i have en god aften drenger
sep 2005
Følger: 10 Følgere: 8 AV-enheder: 1 Emner: 13 Svar: 667
nad VS. dali....
VS. ??? jeg havde nu håbet på at de skulle spille sammen, og ikke imod hinanden.
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 65 AV-enheder: 8 Emner: 196 Svar: 4.568
Om der står VS, & eller andet i ens tekst kan da være komplet ligegyldigt et eller andet sted.
Med hensyn til hvad kabelbakker går ind under, så vil jeg give MAJIK ret, men mange gange er det sgu fordi at os forbrugere bliver dårligt vejledte. For træder du ind i byggemarkedet har de allesammen betegnelsen kabelkabber eller kabelskjulere.
nov 2006
Følgere: 25 AV-enheder: 7 Emner: 234 Svar: 5.325
det var nu også abre for at vise forskellen, vil jo ikke forvirre mere end højest nødvendigt
kabelbakke kontra kabelkanal