{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af basketball stander 500 kr.
  • Håndtaget til plæneklipperen er løsnet. Så den kan ikke løftes eller drej 500 kr.
  • IKEA kommode samling 650 kr.
  • Press fittings 18 mm 1 stk. 400 kr.
  • Hjælp med fladt bil-batteri 500 kr.
  • Problemer med køleskab 1.125 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forstærker spørgsmål
  • Jeppe T
    Jeppe T Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 19 Svar: 91
    #1   16. jun 2009 du skal da have mine så, jeg kan sælge dig en forstærker med som trækker dem sindsygt godt, du for forstærker, kabler og højtalerne der for 5000, der er i nypris for 16000, og det er ikke særlig gammelt.
    mvh Jeppe

• #2   16. jun 2009 Jeg har en kammerat som har et sæt DLS R 55 i Ahorn til salg, 2000kr for et sæt. De spiller utrolig godt.

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 35 Svar: 117
    #3   16. jun 2009 he he vi har snakket om det jeppe, de blir for dyre når jeg ska hente dem i nyborg smiley De koster jo 2099 fra ny a smiley

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    okt 2008

#4   16. jun 2009 Og nu var spørgsmålet jo om forstærkeren var noget værd, og om den kan bruges til de højtalere

• Casper C
    Casper C Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 302
    #5   16. jun 2009 Hmm... jeg er lidt i tvivl, er det 8 tommer basenheder der sidder i højttalerne...?? jeg ved ikke lige hvad 20 cm er i tommer... (også en mærkelig måde at måle basenheder på når alle andre er i tommmer)

Altså der er ingen tvivl om at du godt kan spille med den forstærker, men jeg tror måske at der skal mere effekt til at trække dem ordentligt..

Folk må gerne rette mig hvis jeg tager fejl.

Hilsen Casper C

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    okt 2008

#6   17. jun 2009 Ja det er 8".. Så som udgangs punkt kan jeg godt bruge min gamle forstærker uden den brænder a øjeblikkeligt?

• Casper C
    Casper C Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 302
    #7   17. jun 2009 Ja det kan du godt.. jeg tror heller ikke at den brænder af.. tror heller ikke at den brænder højttalerne af.. det skal nok spille fint, men jeg tror du for mere ud af dine højttalere med lidt mere effekt, men sådan er det altid.

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    okt 2008

#8   17. jun 2009 Planen er også at der skal en kraftigere forstærker foran så snart der er kommet lidt ekstra penge på kontoen, denne forstærker jeg nævner skal kun bruges fordi den er gratis smiley

Kommentér på:
Forstærker spørgsmål

Annonce