{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
617 visninger | Oprettet:

Computer til TV, hvordan? {{forumTopicSubject}}

Jeg vil høre om det er muligt at tilslutte en alm bærbar computer til mit CRT tv som kun har scart indgang?

Fruen ser nemlig nogle tv-serier på puteren nogle gange, men ville dog være mere rart vist de blev vist på tv`et.

I må gerne skære det ud i pap, da min hviden om computere kan stå på hjørnet af et frimærke smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af opvaskemaskine 700 kr.
  • slå græsset - Akut 700 kr.
  • udskift af jord med muld i bede 3.000 kr.
  • Grillreperation 400 kr.
  • Fill gas boiler/gasfyr with water - showing low water pressure 999 kr.
  • Elektriker 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Computer til TV, hvordan?
  • #1   28. apr 2009 Hvis du har en s-video udgang på din pc (ligner lidt sådan en man brugte til mus i gamle dage:p) kan du bruge dette kabel til at føre billedet over (jeg kan på stående fod ike huske om lyden følger med) men ellers sælger de også nogle adaptere der har en minijack og s-video der udmunder i scart:p

(link fjernet)

håber du kunne bruge det

• jan s
    jan s Tilmeldt:
    okt 2006

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 17
    #2   28. apr 2009 ellers bare tag ud i bilka.. de har også de kabler, med adaptere til, for billigere penge. .
    mener et 10m koster 100,-

• #3   28. apr 2009 Der skal, som nævnt være en S-video udgang på din bærbar. Det er et rundt stik, som rigtig nok ligner det man brugte til musen, før i tiden.
    Der kommer ikke lyd med i dette kabel. Kun billede.

Lyden skal hentes i udgangen til hovedtlf. Her skal du bruge en minijack splitter, sådan at du kan bruge et kabel med 2 stik (rød og hvid).

Til fjernsynet skal du bruge en skartstik, hvor du kan putte de her 3 kabler ind i.

Det er også rigtigt at Bilka har en sampak med alt det du skal bruge. Men undersøg lige med det S-video inden. Ellers er det bare penge ud af vinduet. ;o)

• #4   28. apr 2009 (link fjernet)
    her

• #6   28. apr 2009 Mange tak for svarerne. Jeg har sådan et rundt stik på puteren, så jeg vil da lige prøve om det kan fungere ordenligt.

Tak

Kommentér på:
Computer til TV, hvordan?

Annonce