{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.278 visninger | Oprettet:

Hvilke signal-kabler ? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg skal til at finde nogle andre signal-kabler end de lakrids jeg har haft indtil videre.. Det skal dog stadig være i den "billige" ende. Det jeg leder efter er 5 stk ca. 1 m phono kabler og 1 stk min. 5 m phono/mini-jack.

Jeg har kig på følgene :
http://www.av-cables.dk/lydkabler/phono_kabel/phono_kabel/hq_high_quality_stereo_audiokabel_15_m_728_da.html
http://www.av-cables.dk/lydkabler/phono_kabel/minijack_til_phono_kabel/high_quality_audiokabel_2xphono_minijack_5_m_704_da.html

Nogen som kender dette mærke eller sågar hjemmesiden ? Jeg modtager også gerne andre forslag i samme pris-niveau. Til sidste modtager jeg også gerne forslag om billige banan/spade stik til højtalerledning.

På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilke signal-kabler ?
  • #1   26. apr 2009 Hvis du ikke bor så langt fra Brinck Elektronik* , så er de et besøg værd. Mener et sæt dobbelt skærmede ofc kabler, med forgyldte stik koster mellem 99-129,- (1-1,5m) Jeg handler der selv, de har stort set alt i kabler og stik. og til priser hvor man ikke bliver "tørret". Deres hjemmeside er dog ikke særlig god.

    * De ligger et par hundrede meter fra Nørreport station.


  • #2   26. apr 2009 kent n - den i lyngby er desværre lukket, men dog været i den ved nørreport en enkelt gang for nogle år siden... men de kabler de har der, er noget værd ? prisen er jo ca. den samme som jeg linkede til..

  • #3   26. apr 2009 Ja det er fine kabler, som jeg skrev. Forretningen er blevet en smule mere overskuelig, efter den blev solgt. Jeg handler der, fordi jeg bor tæt på, og deres kabler er prissat fornuftigt.

  • #4   27. apr 2009 okay, kan da være at jeg kigger forbi derinde så.. bare lidt irriterende at man ikke kan se noget om kablerne på deres hjemmeside...

Kommentér på:
Hvilke signal-kabler ?

Annonce