{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Hej !!!
  • #1   19. apr 2009 kender og kender, er måske lidt stort sagt, jeg har hørt på et sæt et par gange.
    hva da?


  • #2   19. apr 2009 Jamen jeg har netop for to timer siden købt en Sub. - Det er en 15" aktiv 600 Watt., men jeg magler lidt instruktion i hvordan at jeg tilslutter optimalt. - Jeg har i forvejen B&W Matrix 801 / Nad C. 375 BEE / Nad 275 BEE.

  • Kenneth M
    Kenneth M Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 17 Svar: 127
    #4   19. apr 2009 Hej.
    Hvor mange tråde skal du lige starte. Er du oppe på en par dag nu eller?


  • #5   19. apr 2009 Hej !!

  • #6   19. apr 2009 GODAW DO

  • #7   19. apr 2009 Jamen hej !!! , Og Go`daw`do`! Det er jo ikke for sjov, at jeg forsøger at samle mig et fedt anlæg, men måske har jeg forvekslet nogen her, og det må i da så undskylde, hvis jeres tid er for vigtig til det.......

    Michael.


  • #8   19. apr 2009 du skal bruge din Pre Out på forforstærkeren.

  • #9   19. apr 2009 Nu ved jeg jo ikke hvor travle personer i er, men kig evt. forbi mit "grej", det spiller sgu godt..... Plus Velodyne CT Series Sub. (15" aktiv).

  • #10   19. apr 2009 Jamen den bruger jeg i forvejen! - Det kører rigtig godt nu. - Jeg har delt dem imellem pre out og main in på min kontroldel. - Jeg skal lige have gennemlæst instruktionen inden, at jeg kan sige mere, men det kører sgu godt indtil videre. Jeg har tænkt mig at købe (måske) Argon signalkabel, men indtil imorgen skal det bare køre på denne måde.....

  • #11   19. apr 2009 Michael N:
    Grunden til de andre og jeg selv bare skriver hej, er pga. din useriøse og latterlige overskrift. Skriv dog noget der har med emnet at gøre, f.eks. hjælp til tilslutning af subwoofer, eller noget i den stil.


  • #12   19. apr 2009 michael, har du mono signal ned til din sub eller er det et stereo signal?

    har du et eller to kabler derned?

    du kan godt bare sætte en ysplitter på liniekablet, og så køre same signal ind i begge linieindgang i subben

    men stil dig dette spørgsmål

    hvorfor skal andre brug deres tid så at hjælpe dig, hvisdu ikke gider bruge tid på at lave en ordentlig overskrift???

    det er ikke surt ment, men som en lille tanke du kan gøre dig smiley

    ellers fedt setup


  • #13   19. apr 2009 Jonas AAlborg !!!
    Okay bare glem det, der er andre forumer end dette. Hvis man absolut SKAL være 100% regelret her, kender jeg andre og mondst ligeså gode forumèr, men de er på Engelsk, så det må jeg jo lige øve mig lidt i. - De har faktisk meget mere seriøse forumèr i England, men jeg er bare ikke 100% up to date på sproget, men jeg forsøger..... - Hygge, og tak for dit gode råd der !!!
    V.H. Michael.


  • #14   19. apr 2009 Det er ikke fordi, at jeg ikke kan stave, men det gik bare lidt hurtigt !!!! - Hygge med jer !!!
    V.H. Michael.


  • #15   19. apr 2009 michael

    IGEN, hvis du forventer at folk skal bruge tid på dig, så brug selv lidt tid på at gøre det seriøst, et forum bliver KUN så seriøst som brugerne selv gør det til....


  • Kenneth M
    Kenneth M Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 17 Svar: 127
    #16   19. apr 2009 Enig med majik guy

  • #17   19. apr 2009 Ja okay! - Jeg forstår dig ikke rigtig, men det er jo nok bare mig som er dum..... - Jeg har ikke forsøgt at spilde din/jeres dyre tid, men i må da undskylde alligevel..... - Hvad er det her sted egenlig beregnet til?

  • #18   19. apr 2009 Michael N tag den lidt med ro, sagt på en stille rolig måde, så vil folk bare gerne have at når man opretter en tråd at man skriver kort hvad tråden handler om, på den måde kan folk tage stilling til om de kan hjælpe eller ikke kan. håber det hjalp

  • #19   19. apr 2009 Jamen det er jo nok fint nok med dig !!! - Jeg vidste ikke, at det er sådan her. - Jo jeg havde godt nok hørt noget om det, men tog det ikke seriøst - Det skulle jeg have gjort. - Jeg tager den helt med ro, me regnede ikke med dette. I er nogle travle folk, så jeg må videre..... - Jeg finder nok ud af det... - Hygge med jer !!!! - Held og lykke der !!!

  • #20   20. apr 2009 hold da op du er lidt snævertsynet er du ikk???

    er det for meget at forvente at man stiller sine spørgsmål ordentligt, før man kan få et ordentligt svar??????



  • #21   20. apr 2009 Michael L.:

    Ja okay, du har jo nok ret, og tak for din bemærkning.... - Det vil jeg gøre bedre fremover..... - Jeg har forøvrigt netop idag købt en Dac Magic, som jeg skal til at have sat til.....(Spændende).

    V.H. Michael.


  • #22   20. apr 2009 Michael L.: - Ja, det kan jeg egenlig godt se ville gøre det nemmere, så det vil jeg gøre lidt mere ud af fremover. - Det var bare fordi, at jeg havde et akut problem, men det får man jo heller ikke svar på ved at sige hej, det kan jeg selvfølgelig godt se. - Jeg fik sat min nye D/A Converter (Dac. Magic) til, og det giver en forrygende forskel, men det er indtil imorgen kun musikken fra min Pc. som bliver konverteret igennem Dacèn, resten bliver kun konverteret igennem den D/A som sidder i mit sonossystem. Det skulle ellers vist være en okay D/A som sidder der i, men det bliver jo aldrig godt nok, så jeg må jo købe et digitalt kabel imorgen, så jeg kan konvertere mit sonosmusik igennem den nye D/A også, for så tror jeg sgu, at det bliver ALT for fedt. - Hvad er din mening om min ide?

    Michael.


Kommentér på:
Hej !!!

Annonce