{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cerwin Vega dc12 vs Dali 8008
  • #1   15. feb 2018 Jeg var ikke så vild med dem, dengang de kom frem.
    Der foretrækker jeg helt klart 808, 909 eller 109. Men mest mod 109 og den serie, da jeg syntes de var bedre på diskant og mellemtone området.
    Men det er jo meget en smagssag, så tag bare ud og hør dem.
    Du er jo ikke forpligtet til at købe dem, og slet ikke hvis de ikke behager dine ørere.


  • #2   15. feb 2018 Jeg har et sæt 8008, jeg synes de spiller glimrende. Men langt fra så meget knald på som med dc12, men tilføjer man en earthquake sub til de 8008, kan dc12 godt pakke sammen. Jeg har længe haft forskellige vega, men det setup jeg har nu ville jeg ikke bytte for noget.

  • #4   16. feb 2018 Jeg synes ikke at dc12 nærmer sig i lydkvalitet, men de sparker meget mere røv..Jeg går aldrig tilbage til vega igen, Dali er meget bedre for ørerne smiley Men det kommer jo som altid an på den der lytter, at jeg synes det er fedt, betyder jo ikke at du synes det samme. Så ud og lyt, kommer du forbi sønderjylland, giver jeg en lytter og en bajer smiley

  • #5   16. feb 2018 Er også bange for jeg mister for meget bund.
    Men tænker 2 x8tommer går man vel ikke helt galt i byen.
    Jamen det lyder dejligt, må jeg da huske.


  • #6   5. mar 2018 Thomas J, hvilken forstærker brugte du samt hvilket musik hører du?

  • #7   6. mar 2018 Nad t748v2 som trækker baghøjtalere center og diskant og mellemtone på dc12erne, så har jeg en Nad 2200 til basserne.
    Det bliver brugt mest til film, men engang imellem fyrer man jo op for noget musik.
    Høre Heavy metal


  • #8   6. mar 2018 Jeg bruger en Yamaha Surround forstærker, og en Rotel effektforstærker. Jeg hører ALT, lige fra klassisk til dødsmetal

  • #9   11. mar 2018 Tror og jeg skifter dem ud, skal bare lige af med dem først

Kommentér på:
Cerwin Vega dc12 vs Dali 8008

Annonce