{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.213 visninger | Oprettet:

marantz {{forumTopicSubject}}

hej nogle som har det eller kender noget til det kan se de laver en masse fine ting både surround og stereo nogle der kan fortælle mig hvordan lyden er og billedet (i nogle tilfælde) kan se de både har fået lavet e par blu ray maskiner og en surround pre amp / power amp løsning smiley fortæl fortæl vil vide meget mere om det mærke


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  marantz
  • #1   28. jan 2009 marantz laver nogle fine ting, de ligger til den lidt mørkere side af lyden, og ikke så meget kraft i bunden, men det er efterhånden ved at være et stykke tid siden jeg ahr lyttet til nogle af deres ting

  • #2   28. jan 2009 mørkere i lyden mener du så a det måske kniber en anelse med diskant området ? men derimog er rili med mellemtone eller ?

  • #3   28. jan 2009 jamen det kommer jo an på hvad højtalere du lytter det på, jeg lyttede dengang på evidence 470

    DU skal ud og lytte, og ikke bare købe ud fra hvad vi fortæller dig herinde, for hver smag er jo forskellig, men IKKE et dårligt produkt


  • casper h
    casper h Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 78
    #4   28. jan 2009 jeg har også marantz og jeg har kun mega god erfaring med det.rigtig god lyd og masser af power og de fleste er rigtig strømstærke

  • #5   28. jan 2009 okay lyder som nogte der i hvertfald er køreturen værd der er jo langt til sønderborg (:
    og ja selvf skal jeg ud og høre det først smiley men gider ikke køre 3 timer forgæves (: og så er det rart med andres mening om de ting man selv overvejer (:


  • #7   29. jan 2009 ja dennis det har du ret i hehe er der andre i danmark der forhanler det ? evt link.. er fra silkeborg og de til sammen ca 350 kilometer gider jeg ikke køre vis der ikke er en god grund (:

  • #8   29. jan 2009 mange tak det var jeg ikek klar over det er noget nemmere og komme der ud arbjede der ude i nærheden i perioder (: og de har osse det jeg overvejer heeh (: men det var noget dyre end jeg hade håbet smiley en årsløn for en lærling smiley og bliver vis to års løne for lærling vis det skal være med de højtaler jeg går og håber på og få råd til XD
    ønskeliste smiley
    1 Marantz SC-11 S1 28000 forforstærker
    2 Marantz SM 11 S1 brokoblede 60000 effektforstækere
    1 Marantz SA 11 S1 26000 cd afspiller
    2 DALI Euphonia MS5 små 80000 højtalere
    1 DALI Euphonia AS2 subwoofer 35000 aktiv subwoffer
    det passer ret god sammen sys jeg (: men jeg må vis drømme vidre et par år endnu smiley


  • #9   30. jan 2009 nej det ved jeg godt smiley men hmm har osse en ny bil jeg betaler lidt til (: og sådan så smiley men ja tager den til den tid smiley for de ting jeg ønsker mig der går der nok et par år inden jeg kan gøre mig nogle forhåbninger smiley men glæder mig til og få udskiftet (: naden er god men ikke så god som mine højtalere (: det lød meget bedre på en master serie forstærker mere ren og mere brutal og præcis (: hehe men hørte dem selvf osse på en forstærker som min for og være sikker på a den tros alt kunne få det til og lyde nogenlunde (:

  • #10   1. feb 2009 dennis v
    hvor i vejle ligger den butik (:? addresse ? evt hjemmeside ?

    okay lyder ikke så dumt (:
    hvorfor en sun fire sub og ikke en fra samme serie som højtalerne (:?


  • #11   2. feb 2009 åhh kan se jeg har læst forkert i en a dine inlæg.. beklager XD


Kommentér på:
marantz

Annonce