{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.180 visninger | Oprettet:

ny forstærker? {{forumTopicSubject}}

hej går og overvej om jeg skal udskifte min forstærker dvd og dab tuner (:
krav til det er a jeg har mine evidence 870 ere og det skal selvf lyder bedre end min nad kan.. der ud over skal man i samme finich kunne få en dab radio og en blu ray afspiller (:
har kigget på noget denon DENON PMA-2000AE MED EN DENON DVD-3800BD og en DENON TU-1800DAB men er der alternativer ? og er den evt. ikke stærk/god nok til mine højtalere (: kom med forslag og gode råd (: max pris ca 40000 køber kun nyt (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ny forstærker?
  • #1   25. jan 2009 hmm der var krav XD har fx ikke set hverken blu ray eller dab ardfio fra thule (: har kigget noget cambridge men deres 840 a v2 og 840e+840w har begge den bivirkning a hver gang man skruger op eller ned klikker nogle relæer inden i.. men de er heller ikke kommet med en blu ray afsiller (: endnu (:

  • #2   25. jan 2009 hehe ved ikke hvordan de er med lyd derfor jeg spørger (: for har ikke hørt nogle a deres pma1500 og 2000.. har hørt 840a v2 den lyder fed selv på nogle højtalere som er lige store nok til den (mentor 8) som jeg fortrækker og lytte på når jeg skal lytte på forstærker fordi de er et nummer bedre end dem jeg har og er forstærkere (god nok) til mentor 8 er de osse til mine evidence 870 (: overvejet og kigge nermere på noget rotel og marants men ved ikke rigtig hvor de er henne med dab og blu ray (:
    det er vigtigt for mig det er ens i design og farve.. derfor samme mærke og samme farve..


  • #3   26. jan 2009 Et godt bud ville være en Harman/Kardon H/K 980 eller 970.

Kommentér på:
ny forstærker?

Annonce