{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tonearm til Rega Planar 3
  • #1   20. jan 2009 Man skal jo som hovedregel aldrig på på kompromis med sin tonearm.

    Er den defekt den arm du bruger eller?


  • #2   20. jan 2009 det er vist bedst at bruge rega´s egne tonearme.. da de vist bruger deres egne mål med hensyn til højten på armen..
    jeg mener RB300 er standarden på en planar 3, men er ikke sikker.. bedre men også dyrere arme fås også..
    prøv google eller spørg inde på hifi4all.dk der er lidt flere pladespiller kyndige folk der inde, end her på galleriet...


  • #3   20. jan 2009 Ellers skal du prøve at hive fat i Ole C. Han er venyl mand. Det er ham der har lært mig alt hvad jeg ved om pladespillere og venyllyd

  • #4   20. jan 2009 Lad nu være med at blande mig ind i det Allan, jeg vil ikke have skyld for dine udtalelser smiley
    Jeg ville nok vælge en af deres egne arme, og de fåes altså i flere prisklasser.


  • #5   20. jan 2009 Tak for al information.

    Grunden til at jeg skal have en ny arm er fordi at jeg ikke har nogen. Har kun købt en Rega spiller men uden arm og tallerken.

    Hvor finder jeg en arm og en glasplade til en god pris så?


  • #6   20. jan 2009 Skal prisen være god, hedder det brugtmarkedet.
    Har du rø... fuld af penge, er der mange Rega forhandlere, der venter på din ankomst.


Kommentér på:
Tonearm til Rega Planar 3

Annonce