{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
919 visninger | Oprettet:

projektor som tv i stedet for fladskæ? {{forumTopicSubject}}

Hey:)

som i kan se har jeg et 32 " fladskærm som jeg ikke syntes er stort nok:(

da min væk er helt blank hvid, tænkte jeg på jeg en ting.

vil gerne havde en projekter, hvor jeg kan se tv på, og også mit sorround sskal gå over der.

mit tv er jo bare sat til tv'kabel stik. hvad vil være bedst og nemmest og købe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• lampeudtag virker ikke + lampemontering 1.000 kr.
  • Rengøring af lejlighed. Ca 150 kvm. Der skal støves af. Støvsuges. Vaskes gulv. Ryddes op. 2 toiletter og et køkken. 625 kr.
  • Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • Vores overdækning på terrassen er utæt... 2.000 kr.
  • Samle børneseng og børnereol 205 kr.
  • Bøgehæk,voldsomt. 2.750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  projektor som tv i stedet for fladskæ?
  • #1   6. jan 2009 Det er skidt at bruge en projektor som TV - Sådan en fætter skal forholdsvis ofte have en ny pære hvis den skal køre TV-timer.

• #2   7. jan 2009 Helt korrekt Michael.

Man får enormt meget ud af et godt lærred, frem for en væg hvor farverne smører sig sammen...

• #3   8. jan 2009 altså havde også lidt overvejet at købe et lærred:D

• #4   8. jan 2009 Det er stadig ikke optimalt at bruge en projektor til TV - men det er selvfølgelig noget du selv skal afgøre.

• #5   8. jan 2009 Du vil med en god projektor (og lærred) få et fantastisk billede via opskaleret dvd og self blu-ray (bedre end dit tv kan vise) Men for at få et godt tv billede, kræver det at du har et godt antenne signal

Pæren i en projektor holder typisk 2-4000 timer, dvs det vil koste dig 1-2 kr i timen at se film og tv.

Du kan jo beholde dit tv, og bruge det til at se nyhederne og lign, hvor et stort billede jo er lidt ligegyldigt.

Din filmoplevelse bliver meget større med en projektor, feks er et 100" billede er jo næsten 10 gange større, end dit 32" tv.

• Christian H
    Christian H Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Svar: 1
    #6   9. jan 2009 jeg har tænkt lidt i samme baner som Thomas, men jeg ville sætte min computer og en xbox til en projekter (hvis man kan det), og lyd over anlægget.

ville det blive nogen succes, eller vil jeg bare blive skuffet, skal selvfølgelig have lærred og en nogenlunde projektor.

og tilsidst hvilken projektor er bedst til omkring 4-5.000 + lærred.

• #7   9. jan 2009 Christian H ligger på samme bane som dig også, også med pc og så bare playstation

Kommentér på:
projektor som tv i stedet for fladskæ?

Annonce