{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
657 visninger | Oprettet:

Jakob M
Jakob M
Tilmeldt:
11. dec 2005
Følger: 1 Emner: 29 Svar: 121

Surt opstød....USERIØSE KØBERE {{forumTopicSubject}}

Ja....det er mandag morgen og jeg er temmelig pissed....for endnu en gang er man løbet ind i en useriøs køber som tilsyneladende ikke har fået sine lommepenge.

I torsdags blev jeg kontaktet via msn af en person som ville have min Pioneer forstærker og evt noget andet grej. Jeg brugte 2 timer på msn for at forklare personen om tingene etc etc og han blev ved med at sige at han skulle have den forstærker.

Da han ikke kunne komme før mandag blev vi enige om at jeg ville holde den tilbage til ham.....eftersom at han skulle have den forstærker.

Fredag sender jeg så manden en sms om at jeg har skaffet et filter så han kan sætte en aktiv subwoofer til forstærkeren samt om han virkelig skal have den forstærker, da der er en anden køber som også er interesseret i den.

Jeg får en sms tilbage med besked om at han skal have den og henter den mandag.

Fint tænker jeg og tænker ikke mere på det i løbet af weekenden.

Da jeg så her til morgen ikke har hørt noget fra personen sender jeg en sms for at høre hvornår jeg kan forvente at forstærkeren afhentes i dag

Og hvilket svar får man igen: ALDRIG.....!!!!!!!!!!!!!!!

Og nu kommer det rigtig sure opstød.....hvad fanden bilder sådan en acne-befængt hvalp sig ind ? Hvis man siger at man henter den så henter man den...!!! Og hvis man ikke vil have den så ringer man eller i det mindste kontakter sælger i god tid, og forklare personen at man ikke skal have den !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Seriøst det er sådanne hvalpe som virkelig mangler opdragelse i hvordan man opfører sig...!!! Havde jeg adressen havde jeg sateme troppet op og forklaret hans forældre hvilken knægt han er....!!!

Jeg er MEGET fristet til at offentliggøre tlfnr samt msn adresse her så I andre ikke løber ind i den klaphat...!!!!

Jakob


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Surt opstød....USERIØSE KØBERE
  • #1   27. feb 2006 svineri man han skulle hav en skide balle

  • Jakob M
    Jakob M Tilmeldt:
    dec 2005

    Følger: 1 Emner: 29 Svar: 121
    #2   27. feb 2006 Kasper M,

    Ja egentlig....men det gør bare at man får mindre lyst til at sælge sine ting og bare smide lortet ud.

    Jakob


  • Jakob M
    Jakob M Tilmeldt:
    dec 2005

    Følger: 1 Emner: 29 Svar: 121
    #3   27. feb 2006 Jesper,

    Sjovt nok så har jeg ikke hans navn....men kan fortælle at hans msn/mail er lindhardt_XXXX@hotmail.com

    XXXX er blot censurering for noget andet.....men er meget fristet til at opgive hans detaljer.

    Jeg går stærkt ud fra at manden er bruger her inde.....og håber sateme at han næste gang står ved en handel...!!!

    Men okay....fremover når der skal handles må jeg bare sige at det er forudbetaling FØR afhentning....for det andet pis der er noget tidspild

    Jakob


  • Jakob M
    Jakob M Tilmeldt:
    dec 2005

    Følger: 1 Emner: 29 Svar: 121
    #4   27. feb 2006 Per N,

    enig der er også dårlige sælgere.

    Jeg har altid en holdning der hedder "Først til mølle"....den som først smider penge i min varetægt er ejeren. Og derfor tjekker jeg altid op med de aftaler der er indgået hvis der melder sig en ny køber på banen.

    Men jeg tror bare fremover at svaret må være: Hvis du har interesse må du komme forbi med penge og så skal jeg gerne bruge tid på spørgsmål etc...

    Jakob


  • #5   27. feb 2006 Der er sgu ikke noget værre en den slags købere der løber fra en handel uden at give besked i god tid... Og en sælger der gør det er sgu ikke bedre...

    Har oplevet det så mange gange ved salg / køb af biler at det er lige før man hellere vil sælge bilen lidt billigere og så bare sælge til en forhandler, det er sgu nemmere..

    Det mindste man kan gøre er sgu da lige at skrive / ringe og sige at man ikke er interesseret alligevel...


  • #6   27. feb 2006 Skriv hans msn / telefon nr under din egen profil, det er kun i forummet man ikke må hænge folk ud smiley

  • Jakob M
    Jakob M Tilmeldt:
    dec 2005

    Følger: 1 Emner: 29 Svar: 121
    #7   27. feb 2006 Thomas S,

    argh....skriver den ikke endnu.....men man kan jo håbe på at han ser dette indlæg og måske skriver smiley


  • #8   27. feb 2006 Jakob M Det var nu osse mest for sjov smiley

    Man har da lov at håbe at du høre fra ham og han holder hvad han har lovet...


  • Jakob M
    Jakob M Tilmeldt:
    dec 2005

    Følger: 1 Emner: 29 Svar: 121
    #9   27. feb 2006 Tvivler meget kraftigt på at drengen reagerer eller overholder sine aftaler....han har tydeligvis ikke nosser og penge nok

    Jakob


  • Jakob M
    Jakob M Tilmeldt:
    dec 2005

    Følger: 1 Emner: 29 Svar: 121
    #10   27. feb 2006 Hehehehe.....tog åbenbart fejl....han havde nosser til at logge på msn og skrive at det var noget gammelt lort.

    Og pludselig ville han byde på alt det udstyr jeg har liggende....hmmmmm......


  • casper k
    casper k Tilmeldt:
    feb 2006

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #11   27. feb 2006 underlig knægt da... så kan han sku da ligeså godt sige det i starten af det hele.. men kan jo self være han er kommet på andre tanker smiley

  • #12   27. feb 2006 Har også oplevet det på en mærkelig måde

    Jeg havde snakket med en gut om at købe hans softguns
    tror jeg skulle give 800 for den
    Da jeg beder ham sende siger han at han sendte den samme dag
    Der gik 4 dage og han spurte hvor pengene blev af, og jeg sagde jeg ikke havde modtaget en pakke (aftalen var på efterkrav)
    Jeg fik så at vide han ville snakke med post kontoret
    og den ville blive sendt igen

    Jjeg modtager en pakke som vejer en del mere end det jeg regnede med.. da jeg har betalt efterkravet finder jeg ud af jeg har fået en mursten i stedet
    jeg bliver meget gal og kan ikke få kontakt med sælgeren
    Jeg fandt hans adresse for at snakke med ham
    men adressen fandtes ikke i virkeligheden

    - Denne måde blev jeg røvrendt på


  • #13   27. feb 2006 dennis L hvis det er pr efterkrav burde adressen findes, fordi når postkontoret har modtaget dine penge bliver der sendt en seddel til sælgers adresse om at pengene er modtaget. så det burde være muligt at opsøge ham

  • #14   27. feb 2006 jaa. vil jeg nok give Marcus ret i . men det er fanme ikke rart når alle folk røv render en til alngt op over skorstenen.... de skulle fanme have så mange tæsk at de ikke kunne gå og så få lov at returnere pengene. dumme svin.

  • #15   27. feb 2006 Ja kender det alt for godt selv er lige blevet brandt af en på RC galleri der skulle have nogle dele på postopkrævning men så var det lige at jeg modtog pakken tilbage i dag da han ikke have hentet den ... eller ringet eller måske skrevet til mig ... Der røg de 42.- kr. lige ud af vinduet til ingens verden nytte ....Lille Drenge Røv .. fuck hvor jeg dog er trat af de små drenge nogen gange ..... Han hed Michael K på RC ..


  • #16   28. feb 2006 Jack N det trist men der er bare nogen der kan leve uden at have en hjerne. men som man siger. små hjerner små fornøjelser. haha sådan en spaser man. du skulle fanme have lov at stoppe de RC dele op i røven på ham. så langt op at han fik dem galt i halsen. haha lille svin han er man.

Kommentér på:
Surt opstød....USERIØSE KØBERE

Annonce