{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
577 visninger | Oprettet:

Matti J
Matti J
Tilmeldt:
25. feb 2006
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Mod af CV-woofer {{forumTopicSubject}}

Ohøj gutter!
Nu skal I bare høre.. jeg har et komplet CV-anlæg med VS15 som fronthøjttalere og en LW-10X aktiv woofer. Der er en funktion sådan at wooferen selv tænder og slukker når den får input. Men den er bare ikke følsom nok - man skal virkelig spille op før den tænder, og når det er film vi snakker, så klikker den ud når der har været stille lydspor noget tid. Skide irriterende! Så nu går jeg om bag på og tænder/slukker den manuelt hver gang. Men mit spørgsmål går på om man kan ændre følsomheden. Måske der er nogen som ved om der sidder et potmeter eller noget på printet inde i wooferen.
På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mod af CV-woofer
  • #1   25. feb 2006 du ka evt. skrue op for sub-udgang på din forstærker......så får den noget mere "power".....og så sluker den ikke så nemt....(det er det system på min anlæg)

  • Matti J
    Matti J Tilmeldt:
    feb 2006

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   25. feb 2006 Ja det var self en mulighed. Og så bar skrue ned bagpå subben i stedet. Må se om det kan hjælpe.. er bar ik sikker på at man kan. For den sidder nemlig i en pre-out i stedet for sub-udgangen. Kan bedre lide at bruge delefilteret i subben i stedet for det som bare ligger fast i min forstærker (Sherwood R-756R)

Kommentér på:
Mod af CV-woofer

Annonce