{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• lampeudtag virker ikke + lampemontering 1.000 kr.
  • Rengøring af lejlighed. Ca 150 kvm. Der skal støves af. Støvsuges. Vaskes gulv. Ryddes op. 2 toiletter og et køkken. 625 kr.
  • Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • Vores overdækning på terrassen er utæt... 2.000 kr.
  • Samle børneseng og børnereol 205 kr.
  • Bøgehæk,voldsomt. 2.750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HVORFOR
  • #1   21. dec 2008 fint nok folk er forsigtige, men min annonce på mit kabel virker jo ikke ligefrem USERIØS synes jeg....

jeg synes da det er fair at folk betaler inden de får varen, jeg tilbyder at lave noget for billige penge, så må DE også være lidt large mener jeg, de kan jo også afhentes, så sparer de jo fragten og kan handle med mig direkte i hånden

• #2   21. dec 2008 hmm... jeg kunne da forstå hvis det vare flere tusinde kroner vi snakker om. men hvis det er de strøm kabler til billige penge, så kan jeg altså ikk se hvorfor man ikke skulle gøre det....

majik: hvis du sender det strøm kabel uden at have fået pengene først, så tror jeg altså heller ikk du for dem, det er måske også det han er ude på......

• #3   21. dec 2008 Det går jo begge veje. Du kan sende det du vil sælge til ham, uden at hende sender nogen penge, men også omvendt.

• #4   21. dec 2008 martin det er da korrekt, men de kan jo bare forhøre sig herinde omkring, har da lavet flere handler som folk har været FULDT tilfredse med, FORMODER JEG, for jeg har da hørt andet smiley

• #5   21. dec 2008 men john

jeg er ikke ude på at blive snydt, eller omvendt ude på at snyde nogen

• #6   21. dec 2008 men ville i sende et kabel, til en gut der ikke engang havde oprettet et anlæg herinde, og han så beder om at få sendt først, inden betaling

• #7   21. dec 2008 nej nej jeg mener ikk du snyder nogen, slet ikk.
    jeg siger bare at hvis du sender pakken, uden at have fået dine penge, så tror jeg heller aldrig de bliver sat ind på din konto.

så jeg kan godt forstå du vil sende den.

• #8   21. dec 2008 tyv tror hver mand stjæler....

men ellers kan køber da bare snuppe det på efterkrav, det koster godt nok lidt,
    men så er han da helt sikker på at han får det.
    og sælger får da også sine penge.

men sådan noget koster jo et beløb, og er man ikke villig til at betale det,
    så er der 3 valg, man kan stole på sælger / hente det selv / eller købe det et andet sted.

folk er sku for smållige, så helt enig med dig Majik.
    sørgeligt at det har taget den drejning.

• #9   21. dec 2008 * MAJIK CABLE GUY *: forstår dig udemærket godt. men sådan er nogle folk bare. jeg vælger selv bare at ignorere dem, gider jeg ikke spilde min tid på..

ps. en anden gang så prøv en bedre overskrift smiley hehe

• #11   22. dec 2008 PRÆCIS ligesom når man ikke fatter at lave en overskrift..

ELLER som mig ikke har noget fornuftigt at bidrage med i forum

derfor smiley

• #13   22. dec 2008 Jeg har nu heller aldrig købet noget på nettet uden at skulle overføre pengene først. Hverken til private eller til firmaer.

Det er en ganske almindelig procedure, så kan ikke forstå at folk er så bange for det.

Dog ville jeg aldrig overføre penge til useriøse brugere som Michael G osse omtaler.

Men de seriøse brugere har jeg intet problem med at handle med.

• #14   22. dec 2008 handler du også på nettet, så betaler du da INDEN varen faktisk ÉR i huset, nogle gange bestiller de den da hjem eller laver den på bestilling, alle mine kabler bliver jo lavet på specialmål, så ender jeg jo bare med at have en masse forskellige længder liggende jeg ikke kan sælge

Kommentér på:
HVORFOR

Annonce