{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
609 visninger | Oprettet:

kan se at jeg ikke er alene! HJÆLP ! {{forumTopicSubject}}

jeg har set at jeg ikk er alene om at ville starte mobil diskotek og derfor spørger jeg også om nogle fif + ting jeg ska købe for a lave et billigt + godt mobil diskotek... i kan ozz se lidt i min profil og se om mine højttalere kan bruges til et mobil diskotek.... plizz HJÆLP !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kan se at jeg ikke er alene! HJÆLP !
  • #1   18. feb 2006 Bare rolig, Danmark er er altså ikke så lille alligevel. Der er plads nok til flere mobile diskoteker smiley

  • #2   19. feb 2006 "ALLE scanner der har roterende gober og og gaspære til under 5000 ny pris går i stykker med det samme"

    vil jeg nu ikke mene.. shiva scanneren er jo et pragteksemplar på at det ikke passer..
    og desuden er martin scannere altså ikke noget at råbe hurra for længere.. godt nok holder de længe, men de har bare et lorte lysudbytte..

    dennis: dine højtalere kan sagtens bruges som en start til de mindre fester... jeg vil foreslå dig, at starte med at købe en pult.. det vil sige: cd afspiller og mixer.. når du har det kan du jo altid leje lidt lys, indtil at du får tjent lidt penge ind til noget selv..

    mvh brian


  • #3   19. feb 2006 Hva kan man forlange i kr-øre for a spille med et sådan mindre mobil diskotek

  • #4   19. feb 2006 det kommer helt an på hvad du selv føler at du kan være bekendt at tage.. sådan ud fra dine færdigheder og viden.
    vi tager normalt 2500 for 6 timer, med den mindste opsætning..

    mvh brian


Kommentér på:
kan se at jeg ikke er alene! HJÆLP !

Annonce