{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.158 visninger | Oprettet:

Hjælp til surround hvad skal jeg vælge {{forumTopicSubject}}

Hej håber i kan hjælpe mig, skal bruge noget nyt surround anlæg har i nogle gode forslag ?

Gerne links, indtil videre har jeg kigget på følgende:


Samsung HT-TXQ120 > Samsung > Home Cinema Systems


Pris: DKK 11.490,00


Vægt: 73000 gram


Design
Vertikalt design med fire søjlehøjttalere. Hovedenheden kan monteres på en væg, og der følger vægbeslag med! TXQ120's design matcher bl.a. Samsungs LCD-TV M8-serie. Desuden er TXQ120 i lige så høj grad et musiksystem som et hjemmebiografsystem.

Flere formater
Dvd-afspilleren afspiller de fleste typer formater, inkl. DVD-R, DVD-RW, MP3, WMA, JPEG, DivX, DVD Audio og SACD.

Wireless ready
Smidig placering! Med en ekstra enhed kan du vha. Wireless Ready få trådløse baghøjttalere.

HDMI ind, HDMI-opskalering
TXQ120 har en HDMI-indgang til tilslutning af din digitalboks eller Bluray-afspiller, som giver dig den bedst mulige digitale lyd og det bedst mulige digitale billede. Med HDMI-opskalering får du en opskaleringsfunktion, som tilpasser dvd-billedet efter tv'et, så dette skaleres op til fuld-HD 1080p.

DNSe
Med funktionen får du automatisk lydkalibrering og 9.1-kanals surroundsound, hvilket indebærer, at lyden simuleres, som om du havde ni højttalere.

USB-host
Med USB-host kan du slutte en USB-hukommelse til hjemmebiografen og vise billeder og videoklip eller tilslutte en MP3-afspiller og spille musik.

Er det et godt anlæg ? Håber i kan hjælpe, på forhånd tak.

Mvh Nikolaj


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til surround hvad skal jeg vælge
  • #1   6. aug 2007 (link fjernet)

    Kan ses her smiley


  • #2   6. aug 2007 ville ikke købe det ihvertfald.....

  • Dennis A
    Dennis A Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 6
    #3   25. jan 2009 Rasmus B
    Hvorfor ikk? Og lige et tillægsspørgsmål?
    Er det muligt at skille stander højttalerne ad så man evt kunne montere dem på væggen?


  • Denise H
    Denise H Tilmeldt:
    feb 2016

    Følger: 1 Svar: 2
    #4   2. feb 2016 Hej! Jeg har et højtaler system magentil. og vil gerne have hovedenheden monteret på væg. Dog har jeg kun stativet som den kan stå på og mindes ikke der fulgte vægbeslag med til den. Hvordan kommer den op på væggen?

    - tænker at sandsynligheden for at nogen svare efter 7 år er ualmindelig lav.. men er nød til at forsøge smiley


  • #5   2. feb 2016 Hej Denise mit stod på den medfølgende stande smiley Så må være dig et svar skyldig... 7 år er da ingen tid smiley

  • Denise H
    Denise H Tilmeldt:
    feb 2016

    Følger: 1 Svar: 2
    #6   2. feb 2016 Hej nikolaj.. jeg kan bare ikke se hvordan det skal fungere på den medfølgende stander da den er stående og høj o.O

Kommentér på:
Hjælp til surround hvad skal jeg vælge

Annonce