{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
981 visninger | Oprettet:

Claus P
Claus P
Tilmeldt:
10. jan 2013
Emner: 6 Svar: 64

Musik og film indkøb {{forumTopicSubject}}

Jeg kunne godt tænke mig, at se hvor I køber jeres musik og film.

Jeg handler hos CD-WOW, som jeg synes har nogle fornuftige priser, men en lidt lang leveringstid.
Priserne er som regel lavere end hos iTunes og så får man et produkt i hånden, hvilket er meget rart, når musikken skal deles på flere forskellige medier.

http://www.wowhd.dk/


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Musik og film indkøb
  • #2   21. mar 2013 Imusic eller Cdon.... eller andre steder hvor tilbudet er på LPér

  • #3   21. mar 2013 www.dvdoo.dk og www.moviezoo.dk

  • #4   21. mar 2013 Når vi snakker nyt musik så bruger jeg udelukkende itunes engang imellem beatport og andre i den klasse, men primært itunes til nyt musik 19/20 gange er det også det billigste, derud over bruger jeg megen tid bytteforretninger/genbrug/brugt som udelukkende sælger musik/film og gamle blade... Der finder man meget godt for meget meget få penge smiley

  • Claus P
    Claus P Tilmeldt:
    jan 2013

    Emner: 6 Svar: 64
    #6   22. mar 2013 Jeg troede også at priserne var lavest hos itunes, og var også godt tilfreds indtil jeg opdagede CD-WOW. De sender så også fragtfrit til DK.

    De sender fra Hong-kong og bestiller man sine CD'ere enkeltvis så er der ingen problemer med told. Det eneste problem jeg ser er den lange leveringstid, men med en familie som hører meget musik, så bliver der hurtigt tjent hjem til nogle ekstra indkøb.

    Den nye Justin Timberlake (deluxe edition) koster 89 hos CD-WOW og så får du en CD i hånden, som du kan ribbe som du lyster i bedste kvalitet. Hos itunes skal du betale 99 kr.

    David Bowie's The Next Day(deluxe edition) koster også 89 kr. og 109 kr. hos itunes.


  • Claus P
    Claus P Tilmeldt:
    jan 2013

    Emner: 6 Svar: 64
    #12   22. mar 2013 Hvis man skulle forvilde sig ud i vinyl, hvilken pladespiller på DBA skulle man så kigge efter? Nu tråden alligevel har flyttet sig lidt smiley

Kommentér på:
Musik og film indkøb

Annonce