939 visninger
|
Oprettet:
Airport ekspress {{forumTopicSubject}}
hej jeg har købt en airport ekspress og en iPod touch for at kunne streame musik fra iTunes til mit anlæg men har problemer med det
Forbindelsen imellem dem forsvinder engang i mellem i et par sekunder og nogen gange helt er jeg bare uheldig eller er der lidt problemer med airport ekspress?
feb 2009
Følger: 2 Følgere: 1 AV-enheder: 1 Emner: 15 Svar: 120
Så vidt jeg kan læse mig frem til, er det processoren i din computer der er problemet. Skal den arbejde med noget andet, kan der godt opstå huller i musikken.
Derudover tillykke med købet, det bliver du helt sikkert tilfreds med
aug 2009
Følger: 3 Følgere: 2 AV-enheder: 1 Emner: 3 Svar: 9
vis jeg køre med en computer er der ikke noget
feb 2009
feb 2009
That works
aug 2005
Følger: 6 Følgere: 6 AV-enheder: 2 Emner: 72 Svar: 585
Din airport ekspress er den "parret" med en anden trådløs router i huset ?
-Hvis ja, så er det nok fordi at din Trådløs router ikke kører med den nye "N" forbindelse, med over 300mb/s.
Din pc, hvor musikken afspilles fra, er den koblet til netværket med kabel ?
-Hvis ikke, så er det noget jeg varmt kan anbefale, da det giver en dejlig fast forbindelse.
Din pc, er det er en "altmulig" pc, som skal køre spil osv samtidig med Itunes ?
-Hvis ja, så ville jeg råde dig til at lade pcen koncentrere sig om Itunes når det er åbent. Altså ikke køre andre programmer samtidigt.
Jah... det var lige de fejl som jeg har måtte lære, og der er garanteret noget af det, som du fejler på mht opsætning
aug 2005
Følger: 6 Følgere: 6 AV-enheder: 2 Emner: 72 Svar: 585
Din ipod er jo kun til når du er på farten, og når du er hjemme, er det din multifjernbetjening
aug 2009
ps alt i hjemmet er trådet op med skærmet kabel har ingen trådløs router
har bare sat min airport ekepress i min swits er elektrikker så har nem adgang til god nedværks kabel så hvorfor ikke bruge det hvor det er mulig
aug 2009
Airport ekspress