1.106 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

hvor mange BD film har du??? hvor mange BD film har du???

Hej.

jeg syntes at det kunne være sjovt at få af vide hvor mange BD film folk endelig har smiley

Jeg kan ikke huske om det er et tilsvarende indlæg før, men nu laver jeg da lige et smiley

Jeg har 170 BD film, men her senere i dag vil det være 171, da Harry Potter 7 skal tilføjes til samlingen over Harry Potter film smiley

men hvor mange BD film har du/I?

Mvh. Dennis

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Træfældning 3.000 kr.
  • Samle IKEA seng 490 kr.
  • Rengøring af 80 kvadratmeter lejlighed 700 kr.
  • Ophængning ad hylder og gelænder 1.720 kr.
  • PGO Hot 50 vil ikke starte 800 kr.
  • Montering opvaskemaskine 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvor mange BD film har du???
  • #2   12. apr 2011 jeg køber også mange i blockbuster, da de har mange på tilbud men også brugte.

Jeg syns ikke at de er dyre, da du kan få en helt ny Bd film for 199kr, hvor en alm. DVD koster 179 kr fra ny, det er altså 21kr vi taler som der er i forskel. men ikke nok med det, så i mange af de nye BD film, får man også DVD udgaven med.

• #4   12. apr 2011 Det kan godt blive enige om, men syns bare at det er noget pjat at syns at BD er for dyre, hvis man alligevel køber DVD film fra helt ny, så er differencen jo så lav at det koster jo næsten ingen ting at gå det trin op, hvis du forstår hvad jeg mener.

• #6   12. apr 2011 Det samme her, den sidste DVD film jeg købte var jagten på den røde oktober, har endnu ikke fundet den på BD, men skal da have den når det er.

Men det var den sidste dvd film jeg købte, ellers så er det kun BD.

Der er dog et lille minus ved at have så mange film, så er ikke til at vælge hvad pokker man skal se smiley

• #7   12. apr 2011 Ikke så mange, da langt det meste ligger på en server i BD kvali.
    Men mon det stiger lidt, når Bio'en åbner igen. (den er lukket af i øjeblikket p.g.a ombygning smiley

• #8   12. apr 2011 hmm...
    har vil små 400 til 420 HD filmz smiley længe siden jeg har talt dem..

• #9   12. apr 2011 daniel D

Det er mange film din far har, men var nu mere intra i hvad du har.

Jeg har lige anskaffet mig 2 tilm mere i dag, kung fu panda og harry potter 7, så jeg er oppe på 172 BD film

• #10   12. apr 2011 dezmo .

Spændende, er det en total ombygning af hjemmebioen eller hvor meget er der skal laves om?

• #11   12. apr 2011 Nej det er resten af kælderen, der er ved at blive renoveret. Så den har været lukket af, i meget lang tid.

Men der er nu også planer om, at lave den lidt om, på et senere tidspunkt.

• #12   12. apr 2011 dezmo .

oki så sagt på en anden måde, du er ved at svare at se en film i hjemmebioen? smiley

Hvad har du så i tankerne om at der skal laves om i bioen?

• #13   12. apr 2011 1 BD film,

850 DvD Film

226 Laserdisc Film

• #14   12. apr 2011 daniel D

Jeg forstår godt hvad du mener, jahe hvad skal man sige til det ikke andet at det bliver træls den dag du ikke bor hjemme mere, for så skal du til at anskaffe eller betale for låne filmende evt. men da den tid den sorg. smiley

• #15   12. apr 2011 Daller P

Danm 850 dvd film, det er sku mange, jeg tror at ejg har små 150 dvd film, men kan ikke huske det smiley

En af mine venner havde eller har ca. 3000 dvd film af det jeg husker, men ved ikke hvor mange BD film han har smiley

• #16   12. apr 2011 daniel D

Oki fair nok.

Kommentér på:
hvor mange BD film har du???

Annonce