{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.044 visninger | Oprettet:

fordele/ulemper med anlæg i bilen {{forumTopicSubject}}

jeg har gennem længere tid gået og leget med tanken om at fjerne bagsædet i min bil, og så bygge anlægget op derinde i stedet for i bagagerummet, da det ikke er videre stort i en bmw 320i, men ville gerne høre fra andre med erfarning med dette hvad der er af fordele og ulemper ang lyden osv

venlig hilsen henrik


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fordele/ulemper med anlæg i bilen
  • #1   15. jul 2008 hvis det er til subwoofere så er det en stor fordel, da det godt ka være besværligt at få bassen ordentligt ind i kabinen i en sedan når det hele laves i bagagerummet, og det problem er man jo ude over smiley

    ulæmper, tjaa du mister dine bagsæder og anlæget bliver mere synligt.


  • kenno
    kenno Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 41 Svar: 165
    #2   15. jul 2008 ulemper . man skal bruge mange penge på lave lyden god. Anlægget er koster en del, lyddæmpning kommer en del.

    fordele . tjah . bedre lyd end std?


  • #3   15. jul 2008 det med jeg mister bagsædet, betyder ikke noget, hellere anlæg frem for et par fede kammerater hehe, men ja havde tænkt mig at smide et par 12tommere derind, muligvis et par 10tommere også til lidt punch, mærket hat jeg ikke helt bestemt mig for endnu, og ja synligheden trækker selvfølgelig ned, men rigtig sorte ruder samt en ordenlig alarm hjælper jo lidt på det ihvertfald, jeg har ikke hørt noget spille endnu, hvor detvbar inde i bilen, men kunne godt forestille mig at det ville lyde rigtig fedt

  • kenno
    kenno Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 41 Svar: 165
    #4   15. jul 2008 men når du fjerne bagsædderne, så ville jeg først og fremmest få den gulplade indregisteret? eller få en gulplade bil til det.

    og som sagt, lyd koster mange penge, dumt og spare hvis man vil i gang, koster mere end man forventer.


  • #5   15. jul 2008 kent p, kan man godt bare få den gulplade indregistreret ved at tage sæddet ud ? jeg ved godt det koster knaster, stuen derhjemme har heller ikke være billig... jeg regner med at skyde 20-30k af på bilen, og det skal primært bruges til techno

  • #6   15. jul 2008 ... har før haft smidt et mere eller mindre komplet "thansen anlæg i men det er slut, nu skal det være ordenligt ...

  • kenno
    kenno Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 41 Svar: 165
    #7   15. jul 2008 Henrik S - 30k lyder godt. for 10000kr kan der gå på lyddæmpning, ellers savner man det bare senere!
    og køb brugt, mere for pengene og du får hvad du betaler for.

    ja angående gul plade og hvidplade. ja kan man mange gange godt. men www.skat.dk tror jeg svaret rigtigt findes smiley


  • #8   15. jul 2008 jeg takker ihvertfald for hjælpen kent smiley rart med noget seriøst feedback

  • #9   15. jul 2008 ulæmpen ved gulplade biler er at man ikke må fastmonterer noget i vare rummet, det er de færreste politi folk der håndhæver det, men det gør de fleste syns mænd desværre.

    10k i dæmpning er måske lige højt nok sat, eller også er det ret voldsomt seriøst dæmpet.


  • kenno
    kenno Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 41 Svar: 165
    #10   15. jul 2008 martin A - hmm syntes jeg ikke, hvis det skal være ordenligt, self kan man nøjes med det halve og sådan.

  • #11   15. jul 2008 jeg vil sige at det sagtens ka gøres billigere, samtidig med det er gjordt ordentligt, og hvor det ikk er købt i harald nyborg, men sån er det, det kan rigtig godt betale sig at dæmpe ordentligt, prisen ka så altid diskuteres.

  • #12   16. jul 2008 der skal nok en del mere dæmpning til end normalt i hvertfald, når det hele pludselig spiller direkte i kabinen, men det er vel bare at prøve sig frem

  • #13   16. jul 2008 ja lige præcis, bare sørg for at taget får en tur så er den i vinkel smiley

Kommentér på:
fordele/ulemper med anlæg i bilen

Annonce