{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til sammensætning af anlæg
  • #1   6. apr 2007 Jeg kan lige prøve at sætte noget sammen.

    Er det for et helt anlæg inklusivt alt tilbehør for de 6000kr?


  • #2   6. apr 2007 for 6k for du ikke det vilde


  • #3   6. apr 2007 Headunit:
    (link fjernet)

    Forstærker:
    http://www.hifispeed.dk/shop/6-kanals-704c1.html

    Front:
    (link fjernet)

    Bag:
    (link fjernet)

    Sub:
    http://www.hifispeed.dk/shop/helix-blue-12-8403p.html


    PRIS/Kurv:
    (link fjernet)

    Har selv haft Jbl forstærkere men dog kun 4kanals, men de er toppen og er kraftige.

    Pyle - Højtalere er ikke så kendte, men har selv haft pyle højttalere i min sidste bil, og skal helt sikkert også have det igen. Havde dog modelen under dem jeg har fundet til dig.

    Den sub jeg har fundet har jeg hørt, og kan kun sige jeg blev meget overrasket over dens kunnen.

    Den radio jeg har fundet havde jeg selv og den er et rigtig godt valgt til prisen.

    Er dog kommet over din budget. men laver lige et forslag mere til dig.


  • #4   6. apr 2007 (link fjernet)

    Det var også en mulighed, men Prøv at kigge lidt rund på deres side, og se hvad du selv falder for.

    Og så prøv at smide det herind. Så skal jeg nok sige hvad der er godt og dårligt.

    Hvor i landet bor du?


  • #5   6. apr 2007 Husk lige at kablerne også hurtigt koster 1000 kroner.

    Var det mig ville jeg starte med headunit, fronthøjttalere, en forstærker og evt en sub. Spar pengene på højttalerne bag i.


  • dennis m
    dennis m Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 12
    #6   7. apr 2007 Tak for din tid Morten A.. jeg bor på Hornshærred i nordsjælland..

    Claus F, okay det var også en mulighed.. smiley


  • dennis m
    dennis m Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 12
    #7   7. apr 2007 Jeg har lige fået den vanvittge ide at droppe lyden i bagagerummet, for i stedet at placere bassen under passagérsædet, da der er masser af plads der og så slipper jeg for at skulle lave en masse træarbejde i bagagerummet..

    Så hvis jeg nu placere denne: (link fjernet) under sædet
    2-vejs speaker: http://www.hifispeed.dk/shop/jbl-gto527-4732p.html i hver dør.
    2 stk i hattehylden: (link fjernet)

    hvad synes i om denne idé..?

    så lige et spørgsmål. hvad og hvor mange forstærkere skal jeg bruge til dette..?


  • dennis m
    dennis m Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 12
    #8   7. apr 2007 (link fjernet)

    det var denne sub jeg mente..


  • #9   7. apr 2007 Det ville være bedere hvis du lavede en sub under hver forsæde så. og så brugte 10" enheder i stedet for. men tror ikke du kan få kassen stor nok til at den kunne blive godt nok.

    (Det bedste du kan gøre er at gøre som alle andre er at have subben i bagagerummet)

    Men ellers så vil jeg også enbefale dig at købe et godt komponent sæt til foran. (en ca 5" enhed/mellemtone også en diskant til at sætte op i forruden)

    I bag har jeg altid heft 6*9", men går ud fra at der er et originalt hul i din mercedes til alm. rund enhed.

    Vil sige du skal bruge 2 forstærkere.

    1 stk. 4 kanals fortærker som jeg ville bruge til front og bag.

    &

    1 stk. 2 kanals forstærker til sub. den kan du brokople hvis du vælger kun at have en sub enhed.

    Bare spørg hvis der er noget du er i tvivl om.

    Grunden til jeg spurgte om hvor du var fra, var fordi jeg så evt kunne hjælpe dig med at sætte det i. Men Jeg er jyde så der er et godt stykke vej hehe.


  • dennis m
    dennis m Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 12
    #10   7. apr 2007 Jeg havde nu ikke tænkt mig nogen kasse, men hvis man nu vendte bassen, sådan at mundingen vendte ned i gulvet og lavede en plade osv til den, ville den ikke kunne bruge resten af pladsen under sædet, uden at lukke det til, som en kasse..?

  • #11   7. apr 2007 Du vil helt sikkert forstryde det, for den ville ikke komme til at spille bas, men en kedelig mellem tone ting.

  • dennis m
    dennis m Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 12
    #12   7. apr 2007 okay.. så er det godt jeg er gået i gang med skitser til bagagerummet.. smiley


  • #13   7. apr 2007 Sejt, er det på com. du laver det? hvis du har msn kan du bare smide nogle billeder afsted til mig, så skal jeg prøve at hjælpe lidt hvis det er?

    Hasselstream_84@hotmail.com


Kommentér på:
Hjælp til sammensætning af anlæg

Annonce