{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.325 visninger | Oprettet:

Thomas P
Thomas P
Tilmeldt:
23. jan 2007
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 13

hvilket mærke? {{forumTopicSubject}}

hej er en på 17, som gerne vil have hjælp til hvilket mærke jeg skal vælge når jeg nu engang får kørekort og skal til og lave bilanlæg. jeg hører techno, mest house og hardcore, men engang imellem bliver det også lidt pop. jeg vil gerne køre et mærke i min bil, og jeg gerne vil have det spiller klart selv ved høje toner. please hvis i gider og kigge lidt, måske komme med nogle ideer til hvad mærke og hvilke højtallere soubwoffere osv.. vil jeg blive meget glad. hehe. prisen: omkring de 15.000 - 20.000


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvilket mærke?
  • #1   23. jan 2007 Alpine, monacor, jbl.

    Alpine er dyrt men virkelig kvali.
    Monacor har både billige og dyre serier.
    Jbl er altid godt men det er der mange der har,

    Jeg ville anbefale monarcor. især deres 10" predator, havde den selv i min bil, og den kunne seriøst mærkes.
    Den koster ca 1300kr.
    Og deres dør og hattehylde højttalere er også ret gode efter min mening, selvom de ikke er i alle mulige vilde farver og med lys og sådan.
    Deres forstærkere er gode og deres watt opgivelser er ikke høje men realistiske.

    KAn godt samle et anlæg for dig i et word dokument og sende det til dig over msn/mail


  • #2   24. jan 2007 JBL er vejen frem:D

  • #3   24. jan 2007 Tag ud og lyt til lidt forskelligt. Det er jo ikke sikkert at det der lyder godt i vores øre, lyder godt i dine øre.

  • #4   24. jan 2007 Hvis det er første gang du skal installere anlæg i bil, så start ud med ikke at bruge for mange penge... Få erfaring uden at kaste pengene ud på et system der ikke er sat optimalt op.

    Et bud på et system der særiøst vil sparke røv men til næsten ingen penge ville være:


    Sub: Mivoc AWX 184 (18", smid den i et ca 150L basrefleks kabinet) ca. 1000kr.

    Front Højt: PIONEER TS-E176C: ca 750kr.

    Forstærkere: 2x Carpower HPB 1502 (en til sub og en til kompo) 1500kr.

    Headunit:en god kvalitets til ca. 1K (eks: PIONEER DEH-30MP): 1000kr.

    Noget ordentligt kabel (tykt strøm): 500kr.

    I alt 4750kr, så vi holder os inden for et budget der hedder 5K


  • #5   24. jan 2007 Jeg ville vælge en Clarion reciever og Pioneer højttalere eller Alpine højttalere, og den Monacor sub som blev anbefalet længere oppe

  • Thomas P
    Thomas P Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 13
    #6   24. jan 2007 Morten A. lyder meget godt, kunne være fedt hvis du gad og bruge lidt tid på det i word.. skriv lige når du har det ready så skriver jeg lige min mail der.


  • Thomas P
    Thomas P Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 13
    #7   24. jan 2007 Mick F.. takker for hjælpen, det ser fedt ud, men øhh heh hva mærke er det i?


  • Thomas P
    Thomas P Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 13
    #8   24. jan 2007 hmm, ville se hvilke forslag i havde til mærke og viste også godt at alpine og jbl ville komme op, men som Morten A skriver, så er der mange der har det, derfor ville jeg høre om der ikk var andre mærker, som i havde i tankerne, da jeg helst ville undgå og "gå den vej alle følger" min styling vil jeg gerne have skal være speciel, og ikke alt for "set før oplevelse"...


  • #9   25. jan 2007 Hej thomas har samlet et anlæg for dig...

  • Ketil L
    Ketil L Tilmeldt:
    nov 2006

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 44
    #10   1. feb 2007 Jesper M fordi det mærke sutter røv i bilsterio

    vil nok sige mds clarion eller rainbow
    men kig lidt på carsound.dk eller opsøg deres butiker.
    kan anbefale den i holbæk. han ved hvad du skla bruge hvis du bare siger hvad du ønsker af lyd


  • Thomas P
    Thomas P Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 13
    #11   2. feb 2007 takker, vil da prøve det så også..


  • Ketil L
    Ketil L Tilmeldt:
    nov 2006

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 44
    #12   13. feb 2007 sojeg sagde før carsound di bliver ikk skuffet... men hvis du virkleig vil havde det til t spille vildt godt så offer lidt mere på at lade mads fra carsound i holbæk instaler det eller hværtfald lave subkasserne /andre speciellavde ting fx a-stolper til diskant eller opbygning af dørsider. selvfølgeig afhængene af hvad du øsnker...

    kan anbefale
    1 stk. Pioneer DEH-P55BT á kr. 3.499,00
    1 stk. Audison LRx6.SR á kr. 6.499,00
    1 sæt MDS 525DC á kr. 749,00
    1 sæt MDS 402DC á kr. 649,00
    1 sæt MDS 69DC á kr. 899,00
    1 stk. Rainbow Hammer 12” á kr. 1.199,00



Kommentér på:
hvilket mærke?

Annonce