{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forstærker problemer
  • #1   16. dec 2012 Nu har jeg ikke alverdens forstand på det punkt udover dem jeg selv sælger, men er det en mono forstærker ?

  • Christian -
    Christian - Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 25
    #2   16. dec 2012 Nej en 4 kanals

  • #3   16. dec 2012 1 forstærkeren kan ik håndtere så kraftige subs som audiobahn alene der kan du over i en monoblok derfor den står af 2 den serie op kobling du har lavet ser ik rigtig ud du alle 4 terimanaler og så kan op koble sub som du ønsker det om den skal 0.5 -1-2-4 ohm der findes nogen tabeller inde for det prøv at spørg ronnie eller kent de ved en del smiley

  • #4   16. dec 2012 Tror det er som overstående personer siger, at den ikke kan holde til at drive 2 subs, det kræver jo en masse energi, og det har en Speaker forstærker ikke, men har en mono til gengæld smiley

  • Christian -
    Christian - Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 25
    #5   16. dec 2012 Jeg har ikke selv skiftet transistoren i den, det er en radio mekaniker der har klaret.

    Det undre mig dog lidt, at basserne tidligere har været trukket af en 6 kanals Audiobahn med en smule mindre effekt end min, men kan være det var været koblet op på en anden måde ?

    (har købt basserne af min kammerat)





  • Christian -
    Christian - Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 25
    #6   16. dec 2012 Er det fordi den bliver for varm, at den brænder transistorene af ?

  • #7   16. dec 2012 1 ja det kunne godt være derfor men skulle den jo selv slå fra de gør de fleste audiobahn smiley 2 kan godt være din ven har trukket dem med en 6vkanals og de kan man godt drive dem med de får bare slet ik hverken med din eller din vens amp..3 sådan et par audiobahn skal haft godt med smærk i røven og gerne seriøse watt som earthquake eller audiobahn monoblok har selv haft audiobahn immortal 15 der havde jeg en 4000watts rms monoblok fra eartquake og et extra batteri og 2 kondensator på hver 2 faser før den virkelig viste hvad den kunne.. audiobahn og earthqauke og andre stærke mærker som dem krøver bare virkelig meget power smiley

  • Christian -
    Christian - Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 25
    #8   16. dec 2012 Jeg skal ikke bruge det til konkurrence, men må selvfølgelig gerne kunne sparke røv.
    Det har givet fint tryk med min nuværende forstærker, desværre kan den ikke holde

    Jeg har også talt med en anden, som også anbefalede Earthqauke.

    Spørger måske dumt, men kan jeg godt koble 2 basser til 1 monoblok ?


  • #9   16. dec 2012 mit var heller ik til konkurrence men var bare en bass freak smiley earthquake er os et virkelig godt stærk mærke med seriøse watt ..er da ik et dumt spørgmål men et ret alm et inde for det emne og ja det kan du... du serie kobler begge enheder så du får det i de ohm du vil køre det i smiley feks du kan koble det til at køre 1ohm på hver svingspole hvilket sfl gir 4ohm eller man køre 0.5 ohm = 2ohm alt efter hvor meget dine subs kan holde til at gå ned i ohm smiley

  • Christian -
    Christian - Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 25
    #10   16. dec 2012 Jeg er ikke særlig stærk i alt det med ohm og koble frem og tilbage

    Jeg har 2 basser á 900 RMS dvs. 1800 RMS

    Hvad siger du til f.eks den her ?
    (link fjernet)

    Den er godt nok "kun" på 1000 RMS


  • Christian -
    Christian - Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 25
    #11   16. dec 2012 Det ved jeg ikke.. Hvad kan de holde til mine basser ??
    http://www.carreview.com/cat/car-audio/subwoofers/audiobahn/aw1006q/prd_154513_1808crx.aspx


  • #12   16. dec 2012 Christian, kontakt mig hvis du skal have Earthquake smiley

  • #13   16. dec 2012 ser rigtig fint ud smiley skal nok kunne drive noget mere optimalt men tag ind i autohifi i odense det ved meget mere om det var os dem der forhandlet audiobahn i tidernes morgen smiley

  • Christian -
    Christian - Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 25
    #14   16. dec 2012 Ja, er selv fra Odense, mener faktisk den er lukket afdelingen derud.

    Du er MEGET velkommen til at sende mig nogle links til noget forstærkere som du synes er værd at smide penge efter !


  • Christian -
    Christian - Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 25
    #15   16. dec 2012 Men igen.. Hvor langt kan mine basser køres ned i ohm ? Kan du se det ?

  • #16   16. dec 2012 Skal man have noget kram, af det nyeste fra EQ skal man have den nye MIni-D serie.

    (link fjernet)


  • #17   16. dec 2012 Dine basser er Dual 4 ohms, så man skal have en 2 Ohms for at trække dem smiley
    Står der også selv i dit link smiley
    dual 4-ohm voice coils (your amp must be stable down to 2 ohms if wiring in parallel)


  • Christian -
    Christian - Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 25
    #18   16. dec 2012 Hvad siger michael t ?

    Der står om forstærkeren :

    Max Power: 2500 Watts
    RMS Power 1-Ohm: 2000 Watts
    RMS Power 2-Ohm: 1800 Watts
    RMS Power 4-Ohm: 850 Watts





  • Christian -
    Christian - Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 25
    #19   16. dec 2012 Ja, ellers koster det 175 kr at få den fixet

Kommentér på:
forstærker problemer

Annonce