{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.367 visninger | Oprettet:

Nick J
Nick J
Tilmeldt:
24. feb 2010
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 17

Pengene værd? {{forumTopicSubject}}

Hey, jeg har en golf mk2 fra 89 som jeg ikke helt kan finde ud af om skal smides penge i eller skrottes...

Har den sygeste lyst til at lave et stylings projekt, som inkludere, sænkning af bilen, tonede ruder, skørter, indvendig styling i højeste klasse... og til sidst men langt fra mindst vigtig, bilstereo

min nuværenede golf har kun to fejl, en blød bule i taget og et knækket sidespejl...

mit spørgsmål er så, er det værd at style en så gammel bil? eller skal jeg smide pengene i en golf 3 eller noget...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pengene værd?
  • Jakob N
    Jakob N Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 5 Følgere: 5 Svar: 371
    #1   27. sep 2010 det eneste der duer på sådan en golf 2 er Det de så fint kalder tysker stil. lige så snart der bliver lavet badBoy hjelm og store skørter bliver de virkelig grimme! så pas på hvor meget du gør ved den smiley men er den sund i bunden og kan køre nogle år endnu kan det vel godt betale sig, hvis du er glad for bilen.

  • Nick J
    Nick J Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 17
    #2   27. sep 2010 det med skørterne er heller ikke 100% sikkert endnu, det jeg ved er bare den skal sænkes, der skal nogle fede fælg på og de bagerste ruder tonet og indvendig styling og bilstereo

  • morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #3   27. sep 2010 Tjek den for guds skyld 104% igennem for rust inden du går igang med projektet, og vær indforstået med at du enten skal beholde bilen selv nogen tid, eller sige farvel til stortset alle de penge du pumper i den..

    Tiderne hvor folk vil kaste mange penge efter en golf2 er desværre ovre..

    Så hvis den er rustfri, du ikke har ti tommelfingre og har tænkt dig at beholde bilen til eget brug og ikke sælge den videre måneden efter du er færdig, så synes jeg da du skal gå igang med det... Lyder som et hyggeligt vinterprojekt smiley


  • #4   27. sep 2010 hold den til simpel styling skørter er nada værd hvis du skal sælge videre.

  • Nick J
    Nick J Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 17
    #5   27. sep 2010 for at virkelig gennemtjekke den for rust skal alle sæder ud ik?

  • morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #6   27. sep 2010 gør det nede fra... 100 x nemmere... Op på en lift og så bare igang fra en ende af... Er ik ret mange scenarier der er værre end at lave en bil rigtig lækker, og så den dumper næste syn på gennemtæringer i et latterligt tårn eller lignende smiley

  • Nick J
    Nick J Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 17
    #7   27. sep 2010 tror bare jeg vil holde den original... få den til at ligne at den lige har forladt fabrikken... og så bare indvendigt bliver den røv fed med vildt anlæg og indvendig styling ... så kan jeg også hive det med hvis jeg får ny bil smiley

  • #8   27. sep 2010 Lyder meget fornuftigt.

  • #9   27. sep 2010 når du så alligevel kigger efter rust så åbn motorhjelmen og tjek sidekasserne i højre og venstre side dui finden lige der hvor hængslerne til motorhjelmen sidder de plejer at ruste som bare fanden og af med begge forskærme deromme bagved kan de også være slemme

  • morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #10   27. sep 2010 Som sagt glimrende vinterprojekt...Husk nu at gøre forarbejdet ordentligt når du nu ligger så meget tid (og penge) i det... lyddæmpning, isolering, kabeltræk og opbygning.. Alt godt starter fra bunden smiley

  • Andreas M
    Andreas M Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Emner: 25 Svar: 108
    #11   27. sep 2010 Det kunne blive et spændende projekt smiley Sidder selv og planlægger, hvordan jeg skal "pimpe" min Golf 2 fra 1990 smiley

Kommentér på:
Pengene værd?

Annonce