{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.126 visninger | Oprettet:

Hvilken forstærker ? {{forumTopicSubject}}

Hey gutter..

Nogle af mine fellah's og jeg, er ved at lave et bette ice anlæg i en gammel cykel trailer. Vi vil så sætt 4 højtalere, og 4 diskanter til og så 2 6.5" basser fra thansen: http://www.thansen.dk/product.asp?c=704090201&n=1200266497&pn=1220492362 ,

Hvilken forstærker tror i vi skal bruge, og den skal helst være MEGET billig smiley Det er ligemeget med kvaliteten, men hvor mange watt tror i den skal være på, og hvor mange udgange skal den have ?

Mvh Brejne


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken forstærker ?
Kommentér på:
Hvilken forstærker ?

Annonce