{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • Samling af Ikea børne seng med udtræk og skrive bord og skuffe modul 1.300 kr.
  • Fjernelse af skjult hvepsebo 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Højtaler til Ford Mondeo
  • #1   24. maj 2010 Jeg har prøvet og måle og det er nogle mærkelig mål og de må ikke være for dybe for så kan vinduet ikke rulle ned men de højtaler du linker til spiller de beder end dem som sider i standart?

• #2   24. maj 2010 Jeg havde selv en 97'er før, hvor der blev smidt andre enheder i. Det er identiske enheder, der sidder i alle 4 døre.
    Den bedste løsning er, at tage de originale fuldtoneenheder ud, og skære et tyndt stykke krydsfinér, eller andet stabilt materiale, der har samme form som den originale.
    I dette stykke, kan der så laves et rundt hul, hvor der kan isættes en almindelig 6½" enhed. Det spiller betydeligt bedre, og skulle der brænde en enhed af, er det nemmere at finde an anden der passer.

• #3   24. maj 2010 jeg er sgu enig med Ole her...

lav en ramme til nogle 6.5'' eller 5.25'' højtalere... de vil også spille betydeligt bedre end 6x8 højtalere...

• #4   24. maj 2010 Som skrevet tidligere, sidder der identiske enheder i alle 4 døre på Mondeo'en. Det giver dog et noget størrer udvalg, hvis der laves en adaptor, så der kan smides almindelige runde enheder i.

• #5   24. maj 2010 jeg tro jeg vil prøve det med og lave en adaptor til det i stedet har nogle Cerwin Vega 5x2,5 enheder liggende så kan jeg smide dem i takker for hjælpen smiley

• #6   24. maj 2010 ja så er du da sikker på at ødelægge lyden fuldstændigt hvis du smidder Cerwin Vega i...

CW er direkte lort inden for bilstereo... ikke meget bedre end Xzound...

du kan ofre 1.000kr på et sæt gode fronthøjtalere og dem vil du blive MEGET gladere for end CW...

• #7   25. maj 2010 Golf 2 bruger 4 x 7 højttalere i bag og 3 tommer foran. Volvo 440/460 bruger 4 tommers fuldtoner foran, har selv været med til at montere nye højttalere i begge biler

Kommentér på:
Højtaler til Ford Mondeo

Annonce