{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • reparation af tv 2.000 kr.
  • Demontering af garderobeskabe og bringer den ned ad trappen 1.400 kr.
  • Install a spotlight in leaving room 500 kr.
  • El arbejde af montering af tørretumbler og på montering af nyt 450 kr.
  • Håndvask sidder fast 625 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cerwin-Vega bilhøjtalere?
  • #1   3. maj 2010 Tja, jeg har nogle CV 6x9 højtalere i min dyt, og jeg synes de er gode nok, og de holder da fint endnu smiley (de er ca 2år gamle nu)

• #2   3. maj 2010 Hvordan spiller de? meget bass, god diskant?

• #3   3. maj 2010 jeg vil sige at de sæt jeg har hørt har der været aaaaalt for skrap diskant i, mener det var et sæt 6.5" og et sæt 5.25", men det ligner dog ikk dem de sælger nu.

• #4   3. maj 2010 jonas: det afhænger en del af ens ører og ens radio :), så vil sige at du skulle tage ud i thansen og høre dem på det udstillings noget de som regel har sat op, der kan du få en god ide om hvordan de lyder

• #5   3. maj 2010 Cerwin Vega er lort inden for bilstereo...

deres subwoofere spiller mudret og ukontrolleret... deres højtalere levere udetaljeret mellemtone og skinger diskant... bassen er ligeså mudret som i alle andre billige 6x9 højtalere...

Cerwin Vega er ikke hvad de har været inden for bilstereo...

du kan faktisk godt sige at alt der kan købes i Thansen er dårligt... lige ud over JBL Power Serien og GTI serien... alt andet er pivringe...

og Cerwin Vega kan købes i Thansen...

hvis du vil ha noget nogenlunde lyd så gå langt udenom det der kan købes i Thansen... !

• #6   3. maj 2010 det er ikke som i gode gamle dage, da Hi-Fi klubben havde cerwin vega 6x9. De duede

• #7   4. maj 2010 Hvad kan så anbefales?

• #8   4. maj 2010 Jeg vil stadig mene at sådan nogle 6x9" og 6½" som jeg har i min egen lille dyt, er gode til prisen smiley

• #9   4. maj 2010 Morten E:
    det er kun fordi du ikke kender bedre... !

Jonas Bonde:
    vi kan ikke sidde på nettet og vide hvilken lyd du er til...
    da alle producenter har hver deres måde at fremhæve lyden på, så kræver det at du lytter til dem og så finder ud af hvad du kan li...

og her menes der ikke højtalere til under 1 tusse da de for det meste er ens, hvert fald de billige da det faktisk er samme højtaler... der er bare nogle gutter der er taget til kina-land og så fundet en hyldevare og smækket deres logo på... færdig arbejde...

men noget som Pioneer, Ground Zero, Polk, Morel, Hertz, Alpine, Rainbow og Focal, der er rent faktisk udvikling bagved... selv ved de billige serier...

og så drop 6x9 højtalerne, de er bygget forkert... den ovale membran ødelægger det hele... forvrænger bassen og spiller generalt bare ad helvedet til...
    du finder jo heller ikke rigtig nogen dyre 6x9 højtalere... JBL har lavet nogle og det samme ha JL-audio, Hertz og SPL som skulle være udemærket... men de koster også en 2.000+ pr. sæt...

Kommentér på:
Cerwin-Vega bilhøjtalere?

Annonce