{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bilstereo til 4-5000 kroner
  • #1   20. mar 2010 tja, hifispeed, evt Hifonics..

  • #2   20. mar 2010 jeg har et perfekt sæt til den der vil ha highend lyd... det er en subwoofer og en JBL GTS300 forstærker...

    så skal der kun indkøbes en 4 kanals forstærker mere og nogle gode højtalere...

    hvilken størrelse skal der side i fordørene... ?


  • #4   20. mar 2010 Dennis K:
    jeg håber dælme du tager pis på ham... smiley


  • #5   20. mar 2010
    X-sounds 1 kanals 2000W forstærker, den der hedder viper X1 den virker altså ud over alle forventninger. du giver virkligt emget power for pengene. jeg har selv haft 2. og har ikke fortrudt købet af dem på noget tidspunkt. de kunne trække 1 mb-quart PWE SPL 15" til øresynderrivende lydtryk. og 2 x mb-quart RWE SQ enheder til det extreme..

    hva angår resten skal du nok kikke på hifispeed.

    f.eks en 2 x 50W rms forstærker til hattehylden.

    og f.eks et komponentsæt til foran 5-1/4" sat til radioen

    og et sæt 6X9" bagi til 2 kanals forstærkeren.

    og så f.eks en 12" Boxter DB Warrior eller 2. i lukket kabinetter. til viperforstærkeren.


    og så en god CDafspiller. ikke nødvendigtvist med sub ud. du kan sagtens nøjels med en CDafspiller med kun 1 signal udgang.

    og så trækker du signalet om til den lille 2 x 50W forstærker og lader det løbe videre ned i den store xsound. ps du kan også købe en brugt kraftigere 2 kanals forstærker og du kan self også købe en 4 kanals og en cd med 2 signal udgange.

    til viperforstærkeren medfølger der en fjernkontrol til at sætte foran. så du kan regulere outputtet. og du kan sagtme tro at den leverer varen selv om det er x-sound. så stiller du bare xsoundforstærkeren til Lowpass ved den rette frekvens og justerer gainet. og så skal du ikke stille mere på forstærkeren. det kan gøres fra fjernkontrollen oppe foran i kabinen.


    det er self altid bedst at have en cd med sub udgang. men så har du også brugt over ½delen af dit budget på cdafpsilleren. og kan ikke få råd til alle de andre ting. du kan sagtens nøjels med en CD med 1 stereo signal udgang. spec hvis du lader cdafspilleren trække de foreste højttalere.

    så kan du stadivæk justere mellem front og bag, og du kan justere basoutputtet via basskontrollen.

    du kan få det hele til 5000kr. men må vælge at gå lidt på kompromii.


  • #7   20. mar 2010 hmm øverste af mine links virker ikke

  • #9   20. mar 2010 Kæft der er mange inkompetente wannabe bilstereo nørder herinde... :S

    Thomas T:
    lad for guds skyld VÆR med at lytte til Rasmus's råd da det er noget af det dummeste jeg længe har hørt... !

    cd-afspiller med 3 RCA udgange (sub, rear og front) til 1500kr... ?? det er satme ikke halvdelen af budgettet...

    Xzound er lort, og hvis du siger at det er godt for pengene skal du nedgraderes fra wannabe nørd til torsk... !


  • #10   21. mar 2010 klap hesten kammerat. du har dine meninger og vi andre har vores. man kan jo godt se du har vildt meget forstand på hifi, når det eneste du udstiller er JKS nu har jeg så heller ikke haft 10 biler siden jeg var i din alder vel ! jeg har været ganske tilfreds med mit grej. men til et budget til 4000kr bliver du nød til at gå lidt på kompromi. for du kan ikke få det hele til den ½ pris. men at direkte kalde folk for wannabe og torsk fordi man prøvet at hjælpe fyren med at få noget rimligt til en fornuftig pris SOM ER NYT er lige at træde over grænsen, jeg tror bare du skal hoppe tilbage på scootergalleri <mikkel.



  • #11   21. mar 2010 jge siger bestemt ikke xsound er godt. der er få ting der er acceptabelt fra xsound.

    men deres viper x1 på tilbud til 800kr. kan levere rigtigt mange watt til prisen.

    så en cdafspiller til 1000kr.

    en sub til 1000kr.

    og højttalere til 1000kr.

    kabler terminaler og sikringsholder til 500kr.

    og en brugt 2 kanalsforstærker til 500kr.

    så er budgettet brugt.

    smiley


  • #12   21. mar 2010 Tak for svarene allesammen, men er der nogle af jer der ved hvor man kan købe 15" cerwin vega VMAX?:D


  • #13   21. mar 2010 Rasmus L:
    jeg hjælper lige nu en kammerat med at finde anlæg... og han har brugt 5.000kr på en B2 AC12 subwoofer, Alpine HU, Hertz højtalere foran, Hifonics højtalere bagved, en Soundmagus 1500 forstærker til subwooferen og en Blaupunkt 4 kanals forstærker...

    det vil jeg selv sige er sindsygt meget bedre end Xzound... den kan jo ikke engang smide de watt den skriver... ! det er jo løgn hele bundtet, skulle deres Xzound 15'' Madness være state-of-the-art håndbygget subwoofer i USA, gu er den røv...! de er taget til kina, set en lidt kraftigere 15'' subwoofer end de normalt har, købt den og fået smækket deres logo på... det der kaldes en OEM vare...


    men du er da ikke meget bedre selv... ! du begynder at snakke ned til mig fordi jeg har et J W S højtaler sæt med en billig Pioneer forstærker... ?? fint nok, jeg går ikke efter den bedste lyd i stuen, nej... så vil jeg hellere smide pengene i bilen...

    så du skulle måske smutte ned til scootergalleri da jeg blot sparker din kommentar ned, men du sparker mit grej ned... helt ærligt... ? hvem skal blive voksen her hva... ??

    jeg har kun haft 3 biler, med 3 forskellige anlæg i...
    du er det jo BILSTEREO der bliver snakket om her, så hvorfor fanden blander du stuestereo ind i diskutionen... ?? stuestereo og bilstereo kan på INGEN måde sammenlignes... det er noget de det wannabe nørder tror man kan, men det kan man ikke... !



    og jeg som troede at folk herinde rent faktisk kunne give en GOD hjælp...


    Thomas T:
    opret en bruger på altombilstereo.dk... der kan kompetente folk rent faktisk hjælpe dig... ! og der kan du sagtens få et velspillende anlæg for 5.000kr som ikke er i nærheden af Xzound, billige JBL og Cerwin Vega...

    (Nej, cerwin vega er IKKE godt til bilen, det er faktisk meget dårligt, og det er ikke blot min mening, det er en kendsgerning...)


Kommentér på:
Bilstereo til 4-5000 kroner

Annonce