{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.226 visninger | Oprettet:

Bilstereo, Højtalere-Komponent {{forumTopicSubject}}

Hej...
Jeg er ved at strikke et anlæg sammen til min vw bora.

og er kommet i tvivl med hvilke højtaler jeg gerne vil have i dørene, det er 6½ tommer..
dette er dem jeg er kommet frem til det skal være, ja altså en af dem.. de er sat i den rækkefølge jeg tror er bedst... men, hvilken ville du købe?..(de skal være bedre en Alpines Type R serie)..

Alpine SPX-17REF (link fjernet)
Rockford Fosgate T162S (link fjernet)
DLS ultimate pro UP 6 (link fjernet)
Hertz HSK 163 (link fjernet)
MOREL tempo serie TEMPO 6 (link fjernet)

(også nogle som lyder intresante, men er det noget kiser noget?)
Infinity Perfect http://www.astina.dk/product_info.php?cPath=68_461_893&products_id=4148
EM PHASER ECP26XT4 (link fjernet)
MTX T8652 (link fjernet)
Rainbow SAC265.25 (link fjernet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Cleaning 205 kr.
  • Rensning af ovn og emhætte 1.799 kr.
  • Klipning af små hække 1.000 kr.
  • Hækkklipning en ydersiden og toppen 1.600 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Ophæng af billeder - slagbor 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bilstereo, Højtalere-Komponent
  • #1   12. feb 2009 køb komplet rockford fosgate... det ville du aldrig fortryde og da det bare spiller så rent og højt.. deres basser er der mega smæk på osse

• #2   12. feb 2009 Jeg ville sige DLS.

• #3   12. feb 2009 HA HA HA.......Du kan da starte med at sætte rockford fosgate i BUNDEN.......

For det noget skrammel.......man for ALT for lidt for sine penge......Og selv deres dyreste serie spille a H..... til..

Ville helt klart tage ud og lytte på de Alpine, Rainbow og Morel sæt som du har linket til...... (bare nævt i tilfældig rækkefølge)

• #4   12. feb 2009 DLS UP6, de spiller ganske fornuftigt, ik det vilde lydtryk, men en rigtig fed klang i lyden.
    og kan se de ose er på bud, så kan det vel ik være meget bedre...

• #5   12. feb 2009 jeg har selv den gamle Alpine Type-X i alle fire døre i min Seat Leon og de spiller kanon godt, og den nye som du linker til spiller meget lig den gamle, men husk for guds skyld en god forstærker for der er ikke meget fornøjelse ved dem uden en fornuftug forstærker (kan anbefale Alpine's PDX forstærkere)

men skal det ikke være Alpine så ville jeg helt klart vælge noget DLS

og som et alternativ så Rainbow der får du rigtig meget for pengene

• #6   13. feb 2009 jeg reger med at købe PDX forstærkerne, de største a dem smiley

er de bedre end type r serien ? kan se at type er både er på flere watt peak og rms. meget flere endda..

• #7   14. feb 2009 Type-X er deres top serie (hvis man ser bort fra deres F#1 serie)
    og det kommer jo ikke an på hvor mange watt en højtaler er på, for en højtaler på 50 watt kan spille 100 gange så godt som en på 500 watt,
    så glem alt om at sammenlign højtaler på watt.

nu har jeg selv haft både Type-S, Type-R og har nu Type-X og jo Type-X spiller en del beder en Type-R efter min mening, men det er jo ikke sikker du syntes det samme, men find et sted som har begge og lydt dig frem.

• morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #8   15. feb 2009 Af dem du har fat i der havde jeg nok hoppet på dls eller rainbow sættet.. Hertz sættet spiller også rigtig fornuftigt, men du skal lige være obs på at 163 er et 3vejs sæt. 2 vejs sættet i den serie hedder HSK 165 og spiller glimrende til prisen..

Morel, har jeg kun hørt de større/dyrere sæt af, så der vil jeg ikke udtale mig, generelt kan man sige at alt hvad de rører ved har en vis kvalitet over sig, så kan du lide lyden af det, er det heller ikke et tosset valg.

Alpine og Rockford bliver aldrig godt nok for pengene før du kommer op i de rigtig dyre ender, og selv der er rockford desværre ikke noget at råbe hurra for (personlig mening)..

Skulle du få lyst til at kigge på flere mærker, kunne Seas, ground-zero eller dynaudio måske være værd at lytte til.. Så vidt jeg ved er der nogle seas sæt på tilbud for tiden der passer din økonomi men som bare er lækre smiley

Kommentér på:
Bilstereo, Højtalere-Komponent

Annonce