Fra DLS til ???? {{forumTopicSubject}}
Hej.. Har tidligere haft en stort DLS anlæg i min bil... jeg har solgt det for at prøve noget nyt....
Men hvad skal man gå efter... Ved godt at der sikkert kommer mange forskellige svar, men hvis vi nu holder T-hansen anlæg udenfor, så er det da en start... Hvor mange penge vil jeg så bruge på anlæg,...ja, det tager vi hen af vejen....Det bliver altid mere end foeventet :o)
-Men hvad jeg altid har kørt med og foretrækker er 2 stk.12" basser
-Grunden til at jeg har solgt mit DLS anlæg var pga. komponentsættene... syntes de forvrængede for tidligt.... og de var mere end så rigligt spillet til!!...
Er faktisk ved at bygger et størrer Alpineanlæg i en af min, kammerats golf... så hvis det spiller optimalt, så ville jeg da ikke afvise Alpine
EVT. Alpine, JBL, MDS, PIONEER, ROCKFORD FOSGATE o.s.v
Ønsker det nye anlæg skal bestå af:
2/stk. 12" Basser
1/stk. 4-kanals forstærker
1/stk. Mono forstærker
1/stk. Radio
-Christian
nov 2005
Følger: 8 Følgere: 9 AV-enheder: 7 Emner: 12 Svar: 558
okt 2006
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
men ville mene omkring kr. 30.000 +/-... og med alt det rabat man nu kan få tilsnusket sig rundt omkring, så ville jeg mene at det kunne blive rigtig godt...
Martin A: jeg går ikke efter brugte vare:o)... , Der er bare noget over at pakke det ud selv
nov 2006
Følgere: 25 AV-enheder: 7 Emner: 234 Svar: 5.325
eller noget at det nye boston
nov 2006
Følgere: 25 AV-enheder: 7 Emner: 234 Svar: 5.325
den her skulle efter sigene have en slaglængde på 9 cm
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 6 AV-enheder: 1 Emner: 23 Svar: 983
jeg kører selv med HX165PHASE og k401/k402 forstærker begge dele forhandles af autohifi.dk
sub vil jeg helt klart foreslå B2 fra www.danskaudioteknik.dk
aug 2005
Følger: 19 Følgere: 18 AV-enheder: 1 Emner: 37 Svar: 1.043
Fra DLS til ????