{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
840 visninger | Oprettet:

Christian A
Christian A
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Fra DLS til ???? {{forumTopicSubject}}

Hej.. Har tidligere haft en stort DLS anlæg i min bil... jeg har solgt det for at prøve noget nyt....
Men hvad skal man gå efter... Ved godt at der sikkert kommer mange forskellige svar, men hvis vi nu holder T-hansen anlæg udenfor, så er det da en start... Hvor mange penge vil jeg så bruge på anlæg,...ja, det tager vi hen af vejen....Det bliver altid mere end foeventet :o)
-Men hvad jeg altid har kørt med og foretrækker er 2 stk.12" basser
-Grunden til at jeg har solgt mit DLS anlæg var pga. komponentsættene... syntes de forvrængede for tidligt.... og de var mere end så rigligt spillet til!!...

Er faktisk ved at bygger et størrer Alpineanlæg i en af min, kammerats golf... så hvis det spiller optimalt, så ville jeg da ikke afvise Alpine

EVT. Alpine, JBL, MDS, PIONEER, ROCKFORD FOSGATE o.s.v

Ønsker det nye anlæg skal bestå af:

2/stk. 12" Basser
1/stk. 4-kanals forstærker
1/stk. Mono forstærker
1/stk. Radio

-Christian

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedrivning af væg 4.000 kr.
  • Ingen lyd på TV 500 kr.
  • Genbrugspladsen/ slå græs og fjerne ukrudt 1.650 kr.
  • Placering af opvaskemaskine inklusiv sokkel 1.250 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 850 kr.
  • Samling af skoskab 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fra DLS til ????
  • #1   17. dec 2008 jeg ville vælge en pioneer p88rs2 radio, rigtig fed HU med lyd og indstillinger som ka slå mange dyrer radioer, og så måske et pioneer TS-C171PRS component sæt, eller et seas lotus reference sæt de spiller begge to rigtig fedt, men tror at seas sættet spiller lidt højere, som sub ved jeg ikk rigtig hva det sku være, pioneers TS-SW1241D ser fed ud, man har aldrig hørt den såå, forstærkere er der jo en del at vælge imellem der er jo pioneers PRS serie og Alpines PDX serie, de minder utroligt meget om hinanden men spiller ganske fint, ellers er der Eton de spiller ret fedt og så koster de ikk alverden, eller steg det er lidt dyrer men der er utrolig meget power i dem, eller også det klassiske bud, noget brugt audison, mulighederne er mange.

• Christian A
    Christian A Tilmeldt:
    okt 2006

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   17. dec 2008 Jack B: Mine gamle komponenetsæt var tilkoblet en DLS A4 og mine DLS UR12'ere var til koblet en A6... så det er ikke der problemet ligger.. og højtalerne var DLS 6,5" iridium...
    men ville mene omkring kr. 30.000 +/-... og med alt det rabat man nu kan få tilsnusket sig rundt omkring, så ville jeg mene at det kunne blive rigtig godt...

Martin A: jeg går ikke efter brugte vare:o)... , Der er bare noget over at pakke det ud selv smiley

• #4   18. dec 2008 alphasonic måske??

eller noget at det nye boston

• #5   18. dec 2008 (link fjernet)

den her skulle efter sigene have en slaglængde på 9 cm

• #6   18. dec 2008 audiosystem på steg forstærkere spiller højt nok til høreskader smiley

jeg kører selv med HX165PHASE og k401/k402 forstærker begge dele forhandles af autohifi.dk

sub vil jeg helt klart foreslå B2 fra www.danskaudioteknik.dk

• #7   18. dec 2008 Kig os på Rainbow hos www.carsound.dk

Kommentér på:
Fra DLS til ????

Annonce