{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hifi & Surround 2013
  • Claus P
    Claus P Tilmeldt:
    jan 2013

    Emner: 6 Svar: 64
    #1   2. nov 2013 Jeg synes det er et godt arrangement, med masser af fristelser, om lyden er god eller dårlig må du nok hellere selv afgøre jvf de mange indlæg hvor der skrives "det er trods alt dine ører, der afgør om det lyder godt"

    Så ud og lyt smiley


  • #5   4. nov 2013 André S, ja MK sound var der inde med en 7.3 setup leveret og demo af KT Radio.... Bruger dem selv i mit eget 5.1 post studie og de er fantastiske at lytte på... dog syntes jeg at folk der laver demo på MK skruer alt for højt op for volumen... smiley de spiller simpelthen kniv skarpt og med høj volume kan det godt forekomme generende.....

  • #9   4. nov 2013 Jeg var faktisk meget overrasket over de højtaler de viste frem hos studiosound... meget små speakers, men hold nu op en flot dynamik....

  • #12   4. nov 2013 Enig med Andre, det ville da være skønt med mere end 2 surround setups... det var godt nok en tam kop the hvis man er til hjemmebio.... ikke fordi jeg har noget imod stereo setups...

  • #14   4. nov 2013 ''Hifiklubben tager en del "entry-level" kunder.''

    Det sku da klart når de har reklamer og butikker over det hele


  • #16   5. nov 2013 Fed messe med masser af flot grej og fine kabler der koster kassen. Må sgu indrømme at jeg er blevet mere glad for mit eget setup efter den tur. Der er ingen tvivl om at et anlæg til 1 mill lyder godt men jeg havde faktisk forventet at det man ville opleve noget som syntes at komme fra en anden planet til den pris. Men det lander i bagateller lydmæssigt og sindsygt flot design.

    Men sjovt var det og jeg kunne da også finde på at tage turen til næste år. Dog bliver det set med andre briller på næste gang


  • #19   5. nov 2013 Det ved jeg nu ikke hvor uretfærdigt det er. Jeg synes faktisk at det er fint at de spiller i ubehandlede rum, det er nok noget nærmere de danske stuer og en mere fair sammenligning.

Kommentér på:
Hifi & Surround 2013

Annonce