{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.884 visninger | Oprettet:

jakob p
jakob p
Tilmeldt:
1. feb 2009
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 16

Idér til nyt udstyr ? {{forumTopicSubject}}

Hey Hi-fi galleri (;
Jeg ville hører om i havde nogen idéer til hvilke højtaler jeg evt skulle smide mine penge efter.
Lige nu kører jeg med dette :
2 x Argon 6210S højtaler (link fjernet)
En Argon sub 8" (link fjernet)
Og en NAD C316BEE forstærker (link fjernet)
Håber i kan hjælpe mig med at update mit system lidt, så der kan komme lidt mere saft og kraft i (;


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Montering af ikea skydedør 1.500 kr.
  • Lækkende WC 1.230 kr.
  • Hjælp til ukrudt 2.250 kr.
  • Rengøring af 152 m² hjem 500 kr.
  • Opvasker 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Idér til nyt udstyr ?
Kommentér på:
Idér til nyt udstyr ?

Annonce