Hjemmebiograf Pioneer komplet 35000
1.704 visninger
|
Oprettet:
Hjemmebiograf Pioneer komplet
Prisklasse:
35000
Forstærker/reciever:
PDP-435FDE
Tuner
Ja. jeg går ud fra det er radio´en der bliver spurgt om c",)
Cd-afspiller
Pioneer XV-DV424
MP3
WMA
JPEG
MP3
WMA
JPEG
Pladespiller
hmmmm
Båndoptager
naaaa
DVD/Video
Pioneer XV-DV323
Højttalere
Pioneer XV-DV323/424
1 stk. center
2 stk for
2 stk bag
1 stk sub
1 stk. center
2 stk for
2 stk bag
1 stk sub
TV/Projektor
PDP-435FDE
43" plasma
Opløsning: 1024x768
Lysstyrke: 1100cd/m2
Kontrast: 1200:1
Farvenuancer: >7 milliarder
Levetid: >60.000 brændetimer med minimum 50% lysstyrke og kontrast tilbage
Separat mediareceiver - kun ét kabel + 220V op til skærmen.
HDMI digital video indgang
3xSCART RGB indgange
2100 siders tekst TV
43" plasma
Opløsning: 1024x768
Lysstyrke: 1100cd/m2
Kontrast: 1200:1
Farvenuancer: >7 milliarder
Levetid: >60.000 brændetimer med minimum 50% lysstyrke og kontrast tilbage
Separat mediareceiver - kun ét kabel + 220V op til skærmen.
HDMI digital video indgang
3xSCART RGB indgange
2100 siders tekst TV
Ekstra udstyr
ja. jeg har den lille digitale billed remme, på 5.1" den kan vise billeder, videoklip, og lydklip
Bemærkninger
det skal lige siges jeg er ikk den skabeste til alt det her hifi c",)
men jeg er super glad for det, og det spiller fantastisk.
i må endelig spørge hvis i vil vide noget. så vil jeg med mine bedste talenter prøve og svare c",)
men jeg er super glad for det, og det spiller fantastisk.
i må endelig spørge hvis i vil vide noget. så vil jeg med mine bedste talenter prøve og svare c",)

Hjemmebiograf Pioneer komplet
sep 2010
Følger: 7 Følgere: 6 AV-enheder: 2 Emner: 2 Svar: 31
lækker omega (:
sep 2007
Følger: 2 Følgere: 1 AV-enheder: 2 Emner: 21 Svar: 94
mester..
kanon opstilling/setup
Hvordan virker dit plasmafjensyn... (altså billedet), contra lcd
Smider lige en høj.. ++
feb 2006
Følger: 19 Følgere: 18 AV-enheder: 6 Emner: 50 Svar: 418
...man lære noget hver dag! Min fejl
jan 2007
Følger: 3 Følgere: 2 AV-enheder: 5 Emner: 6 Svar: 8
fint nok anlæg, men skarpere billeder ville være godt;)
kig forbi mit:p
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 3 AV-enheder: 4 Emner: 12 Svar: 641
Det stemmer skam.
Det er en 5. generations plasma fra Pioneer og den er trods alt nogle år gammel, og dengang havde den fantastiske specifikationer. Og de blev også lavet i 43".
okt 2007
Følger: 1 AV-enheder: 1 Emner: 1 Svar: 2
http://www.pricerunner.dk/pl/2-232488/TV/Pioneer-PDP-435FDE-Sammenlign-Priser
apr 2007
Følger: 3 Følgere: 2 AV-enheder: 1 Emner: 3 Svar: 67
jo 43" det stememr. lækkert anlæg i øvrigt.
feb 2006
Følger: 19 Følgere: 18 AV-enheder: 6 Emner: 50 Svar: 418
har dog ikke hørt om et 43" plasma fra Pioneer...Som endda har så lav en kontrast!!! Det er en rimelig stor fejl!
okt 2007
Følger: 1 AV-enheder: 1 Emner: 1 Svar: 2
hvorfor folk afviser. giv en grund i det mindste
okt 2007
Følger: 1 AV-enheder: 1 Emner: 1 Svar: 2
jeg har meldt mig ind c",)
feb 2006
Følger: 19 Følgere: 18 AV-enheder: 6 Emner: 50 Svar: 418
herfra, incl. ivitation til en lille gruppe!
okt 2007
Følger: 1 AV-enheder: 1 Emner: 1 Svar: 2
hvorfor?