Musikanlæg anlæg på værelset
3.064 visninger
|
Oprettet:
Musikanlæg anlæg på værelset
Prisklasse:
Forstærker/reciever:
alm. akai slaveforstærker på 2*140 watt : lidt ældre model :P
Tuner
akai : en gammel en der høre sammen med forstærkeren...
Cd-afspiller
bruger hjemmebio + jvc disc-man + min denver dvd
Pladespiller
ingen
Båndoptager
alt for gammelt til a være moderne !
DVD/Video
denver dvd - prosonic video
Højttalere
2 stk. ægte skytronic pa-speaker på250 watt (rms) =12" bas + 1,32" horn/tweeter..... 1 stk. 8" bas i hjemmebygget kabinet + 12" bas der ikke er blevet lavet kabinet til endnu, er er ikk billeder a den...
TV/Projektor
21" prosonic tv
Ekstra udstyr
lidt lys show + kabler, ellers ikke det store
Bemærkninger
DER KOMMER MERE , SMID LII EN KOMMENTAR NÅR I ER HER...!

Musikanlæg anlæg på værelset
feb 2009
Følger: 3 Følgere: 2 AV-enheder: 2 Emner: 9 Svar: 11
se evt: mit technic og smid en stemme
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 2 AV-enheder: 1 Emner: 5 Svar: 17
begrund (;
jan 2008
Følger: 2 Følgere: 1 AV-enheder: 1 Emner: 4 Svar: 4
det er rat at se der er nogen der bruger det gamle endnu
så en høj til deg
de gamle forstærker gor nesten aldrig i stykker så den kan du have i mange år endnu
nov 2005
Følger: 7 Følgere: 6 AV-enheder: 2 Emner: 44 Svar: 341
Det under et halvtår gammelt ca. (:
2 x 500 watt.
Altså det kan næsten bedre betale sig for dig at købe et nyt selv
nov 2005
Følger: 7 Følgere: 6 AV-enheder: 2 Emner: 44 Svar: 341
1.795 forstærkeren
795 flightcase
750 for delefilter/equaliser
nov 2005
Følger: 7 Følgere: 6 AV-enheder: 2 Emner: 44 Svar: 341
Hehe, jamen jeg bruger den jo selv (: så det kun hvis du kommer en lokkende pris at jeg sælger den (:
nov 2005
Følger: 7 Følgere: 6 AV-enheder: 2 Emner: 44 Svar: 341
Hvor meget vil du gi? ;D
dec 2005
Følger: 1 AV-enheder: 1 Emner: 1 Svar: 4
middel pga for meget rod
mar 2006
Følger: 8 Følgere: 35 AV-enheder: 5 Emner: 154 Svar: 697
hey fedt nok anlæg smed lige en høj
jan 2006
Følger: 11 Følgere: 11 AV-enheder: 1 Emner: 19 Svar: 10
ved ikke hvad de er værd..
okt 2005
Følger: 9 Følgere: 8 AV-enheder: 1
så ved jeg godt hvor det er henne...
der er ingen delefilter med. lysstyringen er beregnet til parlamper, men den skal tilsluttes mixeren før det virker.
okt 2005
Følger: 9 Følgere: 8 AV-enheder: 1
det fejler ikke noget... hvor bor du henne i landet?
okt 2005
Følger: 9 Følgere: 8 AV-enheder: 1
det kan du godt få... med 2500.-???
okt 2005
Følger: 9 Følgere: 8 AV-enheder: 1
er det mixeren eller forstærkeren du tænker???? hvis det er mixerpulten er det så med eller uden cd-afspiller?
nov 2005
Følger: 18 Følgere: 17 AV-enheder: 1 Emner: 21 Svar: 377
ved ikke om du har msn, for så er det lidt nemmere at snakke derover..
mvh brian