{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
213 visninger | Oprettet:

Galaxy tab S6 vs Tab S7 {{forumTopicSubject}}

Jeg håber nogen af jer har lidt kendskab til tablets, særligt samsung

Sagen er den, at jeg har en galaxy note 2014 10,1, som jeg har været utrolig glad for. Jeg kan dog godt mærke at alderen trykker, men jeg købte den let brugt, og har altid været glad for at købe en tablet med "power" Altså en af topmodellerne.
Den er nok ved at være lidt gammel og træt, og jeg tænker at jeg snart vil investere i en ny, som ligeledes gerne skulle kunne holde en del år. JEg har i de sidste par måneder, luret lidt på en S6 4g.
Jeg kan godt lide muligheden for at bruge stylus pennen, til farvelægning osv, selvom jeg ikke har så synderligt meget brug for kræfterne i den. Forleden opdagede jeg så at der var kommet en s7, SPÆNDENDE, men egentlig synes jeg ikke der er så store forskellige umiddelbart.
Det der betyder noget lige nu er primært skærmen. En S6 har en 10,5" amoled skærm, mens S7 har en 11" IPS LCD. Jeg har forsøgt at trawle youtube igennem, for at finde ud af hvilken skærm der er bedst, og hvad forskellen reelt er. Nogen siger den ene er bedst, og nogen siger den anden er bedst. Hvad de forskellige tekologier er, hjælper mig heller ikke speccielt meget mod en egentlig konklusion.
Jeg bruger den især til at se film på når jeg ude og rejse, så filmoplevelsen er bestemt en vigtigt faktor. Den kommer ikke til at trække voldsomt tunge apps, udover TEAMS, som ved større møder godt kan få den nuværende til at "hakke lidt i det"

Prisen på de 2 tablets er også næsten ens, så jeg er meget i vildrede
Har nogen af jer kendskaber til netop disse to tablets og ved hvilken man bør vælge?

På forhånd mange tak for svar smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• reparation af tv 2.000 kr.
  • Install a spotlight in leaving room 500 kr.
  • Håndvask sidder fast 625 kr.
  • Hæng hylder op 930 kr.
  • Så hurtigt som muligt 2.500 kr.
  • Rette mellemdør. kan ikke lukkes da den sidder for lavt. 900 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Galaxy tab S6 vs Tab S7

Annonce