{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.122 visninger | Oprettet:

Cat S61 (android telefon) forvrænger lyd på soundboks 2 {{forumTopicSubject}}

Som overskriften lyder, så har jeg problemer med min soundboks 2, når jeg spiller musik over bluetooth fra min cat S61. Har prøvet med andre telefoner, der er intet problem. Telefonen forvrænger også lyden på andre soundbokse. Kan jeg på en eller anden måde fjerne den forvrængning uden at skifte telefon?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cat S61 (android telefon) forvrænger lyd på soundboks 2
  • #1   23. maj 2022 HEj, det er ikke noget jeg har meget forstand på, men hvis alle andre telefoner funger på din soundbox så tænker jeg jo det er din telefon der fejler noget, er din telefon opdateret ?
    hvis ja eller det ikke afhjælper dit problem så tænker jeg telefonen skal byttes for at løse problemet.


  • #2   23. maj 2022 Den er over halvdelen år gammel, og har ikke lyst til at skrotte en telefon til 4.500 kr. Men måske jeg skulle overveje en ekstra billig telefon, og et datadelingskort så

  • #3   23. maj 2022 Kender du andre der har en soundbox så prøv din telefon på den/dem og se om problemet er den samme, så kan du hurtigt få afgjort om det er din telefon hvilket det jo desværre nok er, men funger den på en anden soundbox af andet mærke så kunne du jo overveje at bytte din soundbox

Kommentér på:
Cat S61 (android telefon) forvrænger lyd på soundboks 2

Annonce