{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.634 visninger | Oprettet:

Stander vs. Gulv (monitor audio) {{forumTopicSubject}}

Jeg står og er endelig færdig med min hjemmebiograf. Bestående af Infinity Reference 6 mkII og matchende baghøjttalere.

Så nu keder jeg mig jo lidt smiley
De er lidt bedagede de store infinity'er, og jeg har en idé om at det kunne gøres meget bedre, men da de var arvestykker har jeg beholdt dem til nu.

Jeg har efter nøje research og mange timer på nettet planlagt mig en tur til Tape Connection, når de åbner igen. Har tænkt mig at kigge på to højttalere i Silver serien til at starte med. RX6 og RX2.
Den 'lille' har jeg nøje overvejet, da der desværre ikke er meget fri rum bagved højttalerne hvor de skal stå. Så min tanke var at holde det småt og så med nogle gode standere under. Men er det en dum idé? Og da al min erfaring desværre ligger teoretisk og jeg ikke har været ude og høre mange forskelllige ting, er der så nogen der evt kunne komme med inputs til hvad jeg skulle lytte efter når jeg endelig står der.

På forhånd tak smiley Og alternativer til lige netop de to jeg har foreslået er selvfølgelig velkomne, B&W 684 er også under overvejelse.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Stander vs. Gulv (monitor audio)

Annonce