{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.421 visninger | Oprettet:

Er den noget værd? {{forumTopicSubject}}

Stikker lige en føler ud ift. denne Beomaster 2400-2
Har haft denne i en del år nu, den har været min fars, er så i tvivl om den måske kunne være et eller andet værd ?
Den har nogle fejl og mangler.
Ikke alt lyset i den lyser
den har en lyd udgang som ikke virker
Og så er der noget med selve træet, kan man se på billederne. Men tænkte der måske sad nogle herinde som havde en ide om den måske kunne være noget værd, også selvom den har de fejl den har, hvis ikke så ryger den bare på lossepladsen næste gang jeg skal afsted med et læs ??


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • løbende toilet - akut 1.500 kr.
  • Akut elektriker-hjælp 350 kr.
  • Havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt fliseterrasse 3.569 kr.
  • Hul til vandsten 500 kr.
  • Ny terrassetrappe skal færdigmonteres og gelænder justeres m.m. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er den noget værd?
Kommentér på:
Er den noget værd?

Annonce