{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
883 visninger | Oprettet:

Lasse H
Lasse H
Tilmeldt:
11. jan 2008
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 11

LCD samsung vs philips {{forumTopicSubject}}

(link fjernet)


(link fjernet)

Det er de to modeller jeg har kigget på.

Forskelle.

Dynamisk kontrastforhold:

Samsung 15000:1

Philips 7500:1


Lysstyrke

Samsung 550 cd/m2

Philips 500 cd/m2


Pixel responstid

Samsung 8ms

Philips 5 ms


Og sidst men ikke mindst, philips er to " større.

Hvad ville i vælge? Skal bruge det til film og xbox360


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  LCD samsung vs philips
  • #1   13. jan 2008 ja det er svært valg, samsung har et Gamer profil. men philps har 5ms det vil jo sige det går hurtiger at opdater billeder, hvilket er pisse godt smiley men samsung står jo flot. Min philps står sku pisse godt, men det gør min samsung skærm også smiley

  • #2   13. jan 2008 Ville absolut ikke vælge Philips pga. de 5ms i forhold til Samsungs 8ms!!

    Samsung ville være mit bud, især pga. kontrasten! Men se dem begge "live" før du køber!


  • #3   13. jan 2008 man kan ikk samligne kontrast på to forskellige mærker... de måles ikk på samme måde.... det lidt det samme som watt nogle overdriver altid... samsung er et godt eksempel..... men den der samsung skærm er rigtig god.....! overvejer den selv

  • Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 265
    #4   13. jan 2008 Tag nu ud og kig på dem hver især og lad nu være med at lade dig farve af en eller anden uvidende sælger fra Elgiganten.

    Ville nok også kigge lidt efter nogle andre mærker hvis jeg var dig,


  • #5   13. jan 2008 elgiganten holder man sig fra...

  • Lasse H
    Lasse H Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 11
    #6   13. jan 2008 mine forældre har et samsung 40" med 720p opløsning, det er godt, så jeg tager ned i hifklubben og ser hvad de har

  • andré j
    andré j Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #7   14. jan 2008 Har præcis den samme samsung skærm, købte den lige da den kom ud.... helt klart en af de bedste skærme der er lavet til prisen + fedt design og de har også den specielle "game mode" som f.eks egner sig godt til ps 3 osv. er yderst tilfreds med mit køb... kan kun anbefales

  • #8   14. jan 2008 Af de 2 ville jeg klart vælge det fra Philips, både på grund af opdateringen og billedet.

    Jeg har selv et Samsung, dog en af de dyre modeller der var dengang. og er udemærket tilfreds.



Kommentér på:
LCD samsung vs philips

Annonce