{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
911 visninger | Oprettet:

Mike J
Mike J
Tilmeldt:
8. sep 2007
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 15

Nye Gulvhøjtalere??!? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg er på udkig efter nogle nye stereo gulv højtalere, jeg har tidligere være stor Dali fan så resten af surrounden består at Dali.

Hvad ville i foreslå, jeg har kigget lidt på B&W??

Helst en max pris på 10.000 for 2


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye Gulvhøjtalere??!?
  • Mike J
    Mike J Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 15
    #2   27. dec 2008 Til de 3 film jeg ser om ugen betyder det vel ikke meget om der står Dali på resten af højtalerene??

    Hvad er jeres mening om DM 683??


  • #7   28. dec 2008 Vil osse holde på at B&W lyder primært bedre end Dali.

    Hverken Concept serien eller Ikon serien fra Dali spiller særlig pænt opløst.

    Skal det være Dali sakl det være noget af det lidt ældre. Dem synes jeg spiller kanon


  • #8   28. dec 2008 hvorfor er det kun i hifi klubben du søger??? der er altså mange andre mærker der virkelig spiller meget meget bedre en dali og B&w.. og så måske enda til billigere penge..

  • #9   28. dec 2008 du kan eventuel få et sæt Vienna Acustics BBG til 10.000 brugt, og hvis du er RIGTIG heldig så et sæt BCG

  • #10   28. dec 2008 du kan få 2 dali lektor 8 til de penge.

    men er der nogen der har hørt dem?.
    Jeg synes de ser fede ud.
    Derfor kan det selvfølgelig godt være lyden ikke er det smiley


  • #11   28. dec 2008 Jacob L

    Jeg var til et event i Hifiklubben i Silkeborg med dem - og der hørte vi Lektor 8 og Lektor 6.

    6'eren manglede lige dét punch og dynamik i lyden som 8'eren kunne give i sammenhæng med sin mellemtone enhed.

    Men satte du noget rock af en art på, gik det ikke ind i mine ører som værende musik.

    Sikkert en ganske fin allround højttaler, hvis ikke man har de helt store krav spændt for.


  • #13   28. dec 2008 Daniel (RA)

    Jepp netop.

    så hellere et sæt brugte Dali 909, 808 eller f.ek.s 109. De spiller allesammen markent bedre. Skal det være rigtig godt, så er et sæt Dali 850 osse et rigtig godt valg.

    Og ja jeg synes osse de blir bygget ringere og ringere og af billige komponenter.

    Du kan evt. osse kigge efter et sæt Jamo D-590

    En højttaler som slår de fleste Dali´er som er på markedet i dag langt ud i Bilka hvor de høre hjemme


  • #14   2. jan 2009 hvorfor skal det være dali eller B&W? prøv noget XTZ, det er pisse godt,og røv billigt!!
    (link fjernet) deres gulvmodeller har jeg ikke kørt, men jeg har selv XTZ standermodeller. og lyden er fantsktisk!!


  • #15   6. jan 2009 evildence 870 er i enkelte butikker stadig til en pris på 5 kilo stykket kig hifiklubbens hjemmeside de køre noget oprudning her efter jul (: lækker højtaler smiley ellers hmm ja hva er de andre for nogle ?

Kommentér på:
Nye Gulvhøjtalere??!?

Annonce