{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.280 visninger | Oprettet:

Nichlas N
Nichlas N
Tilmeldt:
7. okt 2008
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 35

Nyt Samsung tv, dårligt signal ? :( {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige sat mit nye Samsung LE32A457C1 til og indstillet billedet og lyden, men når jeg er på tv3 og tv3+ er der meget flimmer og det er kun på de nævnte kanaler.

Hvad skyldes det og hvordan kan jeg forbedre det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt Samsung tv, dårligt signal ? :(
  • #1   15. okt 2008 Mit umiddelbare gæt: Et bedre signal!

  • Nichlas N
    Nichlas N Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 35
    #2   15. okt 2008 Du kunne måske uddybe dit svar lidt!

  • Nichlas N
    Nichlas N Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 35
    #4   15. okt 2008 Nogle steder eller mærker du kan anbefale jeg skal gå efter ?
    Og hvad med krav til den?


  • #5   16. okt 2008 nu er det ikke sikert at en antenne forstærker løser dit problem, da en forstærker har den uheldig efekt at den forstærker alt op, så har du et dårlig antene signal vil det i nogle tildfelde bliver være da det dårlige signal bliver forstærket op. så en antenne forstærker er ikke automatisk det rigtige valg.

    men hvis du skal bruge en forstærker kan jeg anbefale Triax Type 02 forstærker (du kan sagtens finde mange andre, men som tidliger radiomekaniker er det denne forstærker som jeg ville anbefale)
    her er et link (link fjernet)
    men den kan også købes ved stort set alle radioforetninger, og sør for at du kan komme af med den igen hvis det ikke løser dit problem.



  • #6   16. okt 2008 Ellers skulle du tage og få en digital boks, det bliver du glad for... Men ellers giver jeg Tommy P ret, det er ikke 100% sikkert en alm forstærker kan løse dit problem...

Kommentér på:
Nyt Samsung tv, dårligt signal ? :(

Annonce