{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.152 visninger | Oprettet:

Nyt Samsung tv? {{forumTopicSubject}}

Hej

Har kigge på flere af samsungs tv alt fra 6-9 serie men forhandleren i Elgiganten siger at der er problemer med 7&8 serie hvor billede lag'er ved hurtige bevægelser.
Har i oplevet det samme? Rettes det ikke ved en firmware opdatering fra Samsung? Tænker de hverken har opdateret tv'et samt indstillet det i butikken.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt Samsung tv?
  • Frank A
    Frank A Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 1 Svar: 153
    #1   4. feb 2017 http://digitalt.tv/samsung-ju7005-test/ Har dette og ingen problemer med lag

  • Boie M
    Boie M Tilmeldt:
    mar 2018

    Følger: 13 Svar: 1
    #2   6. mar 2018 Det er mit Samsung tv nummer 3, jeg har haft og jeg må sige at alle 3 modeller kører uden problemer, det første var et 40 " og det er nu 5 år gammel og kører stadigvæk fint hos mit barnebarn, det andet var et 46" i 8005 serien, var meget tilfreds med det men internet delen var langsom og knudret, nu har jeg QE65Q7FAMT og jeg må indrømme det er sku et dejligt tv med fantastiske billede med Tizen comp integreret. i og det rykker i forhold til mit gamle men jeg har et problem, jeg ser/hører også radio om dagen og på det gamle i 8000 serien kunne jeg fjerne billedet og nøjes med at høre lyden men på det nye kan det rent umiddelbart ikke gøres, jeg har 4 gradueringer af lysstyrke som Tv'et kan indstilles men jeg kan ikke slukke tv delen, det er jo ikke smart at betale strøm for et billede når man kun vil høre en af de talrige radio programmer man kan tage, jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig, alle tricks modtages gerne omkring QE65Q7FAMT.

    Mvh. Boie


Kommentér på:
Nyt Samsung tv?

Annonce