{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.371 visninger | Oprettet:

Det dem der styrer vores gallerier? {{forumTopicSubject}}

<b>Læs det nedefra og OP</b>
Ved godt det er uhænging men ku sku ikke lade være.
Det er ikke mig som der deltager i den samtale men en besked jeg fik sendt af en anden som diskutere med en HA'er.

Ja, frys mig hvis i finder det passende, jeg overlever nok smiley
Syntes bare folk sku ha lov at se hvad for nogle mennesker det er som styrer vores sider. Der var en af dem. Og der gemmer sig helt sikkert flere.
OBS. det er inde på baboom.





Mr.Frost .
Hjælpe-Administrator

VIP

Skrevet: 26-03-2010 23:29:39

du skal lære og tale pænt ellers så kan din bruger slettes....din lille...... din.... ej man skriv dog normalt og smid nogen billeder ind sted for at blive så præmenstruel over en annonce der er slettet
og advarsler kan jeg gå videre med så pas hvad du skriver


--------- Forrige besked ---------
Fra: Tommy Birk S
Sendt: 26-03-2010 23:27:08
Emne: SV: VS Basse.

vil du godt slette det forum igen ellers bliver jeg nok nød til at melde dig for at fremstille mig offenligt som muskelhund ejer ! det er sidste advarsel du får nu !!! og tro mig jeg skal nok få min vilje !!


--------- Forrige besked ---------
Fra: Mr.Frost .
Sendt: 26-03-2010 23:17:39
Emne: SV: VS Basse.


http://www.baboom.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=23986

--------- Forrige besked ---------
Fra: Tommy Birk S
Sendt: 26-03-2010 20:26:14
Emne: SV: VS Basse.

1 fordi du slettet min anonce så gider jeg ikke spilde min tid på at skulle sætte billeder ind du sletter IGEN ! og grunden til jeg har sat ham tilsalg er fordi jeg gerne vil finde et nyt hjem til ham og troede dette var stedet men med store hjerner som dig til at bestemme hvad hvorfor og hvordan kan jeg kun sige NØJ hvor er i uprofessionelle !! og jov det er vigtigt at finde et nyt hjem til ham ellers skal han aflives !! og at du ikke tænker længere end at høre på hvad andre siger som ikke kender mig eller min hund og så tro på hvad de siger UDEN at snakke med mig om hvad for en hund det er i stedet for at slette min anonce forstår jeg ikke !! du virker sku lidt uprof i dette fag makker !


--------- Forrige besked ---------
Fra: Mr.Frost .
Sendt: 26-03-2010 17:55:21
Emne: SV: VS Basse.

men hvis du er så intra i at sælge den hund hvorfor ligger du så ikke billeder ind og lader brugere og mig se det da...så vigtig er det måske ik at sælge den

og desværre kan jeg ikke gøre andet end hvad brugerne skriver og hvis alle skriver "annonce med muskelhund" jamen så sletter jeg annoncen


--------- Forrige besked ---------
Fra: Tommy Birk S
Sendt: 26-03-2010 17:34:23
Emne: SV: VS Basse.

hallo jeg sagde at jeg KUNNE sætte billeder ind DU sagde IKKE at det måtte jeg gerne eller at det ik var nødvendigt så det IGEN dig der har et problem OG jeg er da lige glad med om du bilver sur du kan sku bare gøre dit arbejde ordenligt eller fra sige dig den stilling du har fået hvis du ikke kan finde ud at det ! for jeg mener ikke du har opført dig ordenligt over for mig som er kunde her på baboom !


--------- Forrige besked ---------
Fra: Mr.Frost .
Sendt: 26-03-2010 10:20:08
Emne: SV: VS Basse.

du skal ikke skælde mig ud når du ikke selv overholder din egen aftale med billeder..for så bliver jeg sur
og jeg venter stadig på de billeder


--------- Forrige besked ---------
Fra: Tommy Birk S
Sendt: 26-03-2010 08:03:48
Emne: SV: VS Basse.

1 du skal ikke kalde mig lille ven ! er det forstået ! dig som snakker om vi skal holde en ordenlig tone ! og hvis det er billeder af basse så sig hvor jeg skal smide dem ind så gør jeg det ! og nøj hvor er du dårlig til dit job ! forstår ikke man kan vælge at gøre en person som dig til baboom´s billede ud af til ! kunde behandling forstår du dig da slet ikke på !


--------- Forrige besked ---------
Fra: Mr.Frost .
Sendt: 25-03-2010 23:55:43
Emne: SV: VS Basse.

hvor er billederne af den lille ven


--------- Forrige besked ---------
Fra: Tommy Birk S
Sendt: 25-03-2010 21:33:16
Emne: VS Basse.

hej ville lige høre hvornår det passer dig at sætte min anonce PÅ IGEN !!! syntes fanme det for dårligt at jeg skal vente i 3 dage på at du så ik har svaret og jeg selv skal kontakte dig når det er DIG der har lavet en fejl !


--------- Forrige besked ---------
Fra: Mr.Frost .
Sendt: 23-03-2010 17:09:13
Emne: SV: Annonce med muskel-/kamphund.

og din hund ligner på ingen måder en labrador. plus du havde 4 udestemmer på dig med at du solgte en muskel hund


--------- Forrige besked ---------
Fra: Tommy Birk S
Sendt: 23-03-2010 15:42:35
Emne: SV: Annonce med muskel-/kamphund.

Hallo hvor F..... ved du fra hvad for en race min hund er !? så vidt jeg ved står der ingen steder at han er en muskel/kamp hund ! hvilket gør du har dummet dig rigtig meget ved at sætte både min hund og mig i bås gider du da godt stoppe med at fortælle mig hvad min hund er og ikke er ! Tak ! MEN hvis du gerne vil vide det så er han en labudoire blanding ! og han kommer fra en avels godkendt hunde-avler vilket gør du er helt galt på den ! håber du forstår jeg ikke er helt okay med din samligningen af en kamphund og min labudoire !


--------- Forrige besked ---------
Fra: Mr.Frost .
Sendt: 23-03-2010 13:45:32
Emne: Annonce med muskel-/kamphund.

Hej Tommy Birk,

Vi er glade for at du har valgt at benytte BaBoom.dks marked.

BaBoom.dk har dog valgt at stoppe alt salg med tavleløse muskel-/kamphunde på BaBoom.dk . Det er i den forbindelse vi nu har set os nødsaget til at slette din annonce.

Vi henviser til Brugerbetingelserne 4.1 for nærmere oplysninger om hvilke hunderacer eller blandingshunde det drejer sig om. Man kan således kun sælge disse hunderacer eller blandinger deraf på BaBoom.dk såfremt de er registreret med tavle og tavlenummer oplyses i annoncen.

Vi beder vi dig derfor venligst om at undlade at indrykke annoncer i markedet på BaBoom.dk omhandlende disse racer medmindre de er registreret og tavlenummer oplyses.

Med det store antal besøgende hver dag, vil vi gerne sikre os at folk generelt får en god oplevelse på BaBoom.dk.

Overhøres denne advarsel kan det betyde at vi desværre må fryse din konto i en periode.

Med venlig hilsen
BaBoom.dk | Moderator


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det dem der styrer vores gallerier?
  • #1   27. mar 2010 jamen det her har jo også vildt meget med HFG og gøre?.

    Du kunne jo evt oprette den på baboom istedet for HFG hvor den ikke har noget at gøre.

    Mr Frost er ikke help admin på lige netop denne sidde.
    Så det her er spild af forum plads.
    Få det væk.


  • #2   27. mar 2010 Han kan sgu da bare følge retningslinjerne og opføre sig ordentligt.
    Han gør det selv til et væsentligt større problem end det tilsyneladende er. Med et par billeder, så ville han kunne bevise, det ikke er en muskelhund - herre gud, man må da godt kunne flytte et par brikker oveni hovedet, i stedet for at sidde med DUBLO lego foran sig og stadig have problemer med at sætte de rigtige figurer i kassen.


  • #3   27. mar 2010 Casper T

    Jeg ser heller ikke noget problem.

    Manden takler det jo også utroligt ringe, istedet for at få gang i en fornuftig dialog, begynder han straks at svine manden til.


  • #4   27. mar 2010 Morten P

    Lige præcis. Manden søger tilsyneladende selv denne konflikt - så må han jo bare blive frosset. Sværere er den ikke.


  • #5   27. mar 2010 Tror ikke mange af jer kan se det, men manden der er hjælpe-admin derinde han både UDHÆNGER personen (derfor der kommer et link lige pludselig) + han sletter annoncer fordi det har noget med en muskelhund at gøre, som det slet ikke har.
    For det tredje truer ham ''Hjælpe-adminen'' ham med diverse ting og sager og at han skal snakke pænt.
    Ja flot. Først og fremmest skal han jo selv lige lade være med at opføre sig som en 12 årige der har magten.


  • #6   27. mar 2010 BLA BLA BLA.....!!!!!!!

  • #7   28. mar 2010 yo .

    Præcis :).
    brokkeri fra baboom skal holdes på baboom.
    Fandme da for meget altså.


Kommentér på:
Det dem der styrer vores gallerier?

Annonce