{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.282 visninger | Oprettet:

Til dem der tvivlede.. {{forumTopicSubject}}

http://www.hifigalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=2316

Synes at det lød som om nogen tvivlede, men nu har jeg endelig fået skudt et par billeder - måske lidt sent på natten at gøre det, hvilket også kan ses, men nu er det gjort.

Bedøm kun hvis i har lyst, men smid gerne en kommentar.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Til dem der tvivlede..
  • #1   23. jul 2006 Ja som skrevetfør hehe... Det anlæg er vært fald ikke under dimensionerede til det rum hehe..!

    Stort er ikke altid = godt...

    The MBG


  • #2   23. jul 2006 Stort anlæg kan godt spille lavt, men lille anlæg kan ikke spille højt smiley ihvertfald ikke uden at lyde virkelig skidt !

  • #3   24. jul 2006 Ja og det gælder som regl også stor bare omvendt ;o) Da der skal meget mere effekt for holde styr på de stor enheder...

    The MBG


  • #4   24. jul 2006 Men Concept 10 er netop nem at trække - de kan spille meget lavt, uden problemer - og så kan de også spille meget højt uden at forvrænge smiley

  • #5   24. jul 2006 Okey i forhold til hvad... hvad samligner du med..?

    The MBG


  • #6   24. jul 2006 I forhold til andre højtalere i samme størrelse.

    Samme skriver hifiklubben også.


    "Let at trække
    Concept 10 er en stor højttaler. Den er hele 1,13 m høj, og strategisk placeret på fronten finder du to 10" basser, en 6,5" mellemtone og en 1" soft-dome diskant med let hornladning. De fleste højttalere med sådan en bestykning plejer at være tungtdrevne og vanskelige at fyre op under. Det gælder ikke for Concept 10!
    Denne model har en nominel impedans på 6 ohm, og den går aldrig under 4 ohm i nogen del af frekvensområdet. I praksis betyder det, at den ikke kræver særlig meget af forstærkeren, så den kan kombineres med de fleste modeller. Vær dog opmærksom på, at forstærkeren har rigeligt med kræfter og helst kan yde fra omkring 100 W pr. kanal (i 8 ohm) og opefter. Selv om et sæt Concept 10 er letdrevet, kræves der alligevel lidt kræfter til at holde kontrol over to kraftige 10" basser!"


  • #7   25. jul 2006 Du for det til lyder om nu har hifi klubben talt og så passer det hehe... men for en gangs skyld har de ret... "Selv om et sæt Concept 10 er letdrevet, kræves der alligevel lidt kræfter til at holde kontrol over to kraftige 10" basser" høves jeg sige mere... du træder selv i den...

    The MBG

    Ps. Gøre dig selv den tjeneste, gøre dig selv nogen efferinger :o)


  • #8   25. jul 2006 Har jeg ikke gjort mig nogle erfaringer..???????

    Jeg har dem jo stående selv, og de spiller utroligt godt - selv med meget lav effekt, og der tror jeg næppe at der bliver banket 100W af..

    Men fair nok hvis du ville spille smartass, det skal du nok nå langt med.


  • #9   25. jul 2006 Jeg tror hvors samtaler stopper her.

    The MBG


  • #10   25. jul 2006 Det vælger du selv - hvis du vil spille smart og gøre nar ad mig, så har du ret, så stopper vi her.

    Hvis du vil tage en saglig diskution hvor vi snakker om tingene, så kan vi godt fortsætte - det er op til dig.


  • #11   27. jul 2006 En saglig diskution hehe... hvad taler du om... prøv høre her jeg har ikke nogen ide om at skulle side og rak ned på dit anlæg... om hvem der er bedst eller noget i den stil...

    Men kan meget hurtig stille det op for dig... hvis du havde den effaring som du gøre udtryk for du skulle havde, så havde du ikke købt de højttaler overhovedet hensyn til detaljeringog hifi oplevelser! kan hurtig nævne de første 3 højttaler der ligger klasser over Concept 10 til prisen hifi mæsigt!

    Jeg ser Concept 10, ja som den højttaler hfk selv skriver den er, en CV højttaler med silke handsker på! sagt på en anden måde, en CV højttaler der kan bruges til lidt andet end spille højt! så må man så selv bedømme hvor meget eller hvor lidt det er efter sin effaring ;o)

    The MBG


  • #12   27. jul 2006 k

  • #13   27. jul 2006 k ?

    The MBG


  • #14   12. okt 2006 Dali styre, ligemeget hvad, har selv "kun" concept 6 og de spiller forstræffeligt til mit forbrug også er de langt pænere end et sæt CW højttalere, der efter min mening kun er til dem der ikke vil nyde lyd!

    Vej godt at Mine Concept 6 er i den billig ende af hifi, men til den pris de koster finder man ikke noget bedere.


Kommentér på:
Til dem der tvivlede..

Annonce