{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
775 visninger | Oprettet:

Nicolai P
Nicolai P
Tilmeldt:
17. jan 2008
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5

Trådløs musik på anlægget? {{forumTopicSubject}}

Jeg søger an anordning, så jeg kan sidde i sofaen med min bærbare og trådløst sende signalet over til mit anlæg.

Evt. en bluetooth dimmer til at koble til anlægget, hvis det findes, da jeg har indbygget bluetooth i computeren


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trådløs musik på anlægget?
  • #1   10. feb 2008 Den her fætter, kan du styre musik og internet radioer fra din com trådløst der en 2 stk. dock med den ene skal stå ved commen og den anden ved anlæget som der køre 2 stk phone kabler fra og ned i din reciver.

    link: (link fjernet)


  • Nicolai P
    Nicolai P Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
    #2   10. feb 2008 Ledte mere efter noget, ala en usb nøgle til at sidde i min computer, da den er lidt stor den du linker til.
    Det gør ikke noget at modtageren ved anlægget er stor...

    Og så måske noget, der var lidt billigere :S


  • #3   10. feb 2008 Personligt bruger jeg programme bemused, sammen med min mobilos...

    Men jeg mener der er kommet nogle nyere og smartere løsninger med tiden... Mener faktisk den nye logitech harmony kan gøre det, så du får præsenteret playlister osv. på enheden.


  • Nicolai P
    Nicolai P Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
    #4   10. feb 2008 Faktisk har jeg ikke brug for at få vist nogen som helst...
    Jeg sidder som sagt med den bærbare, så det optimale ville være en lille usb stick, som jeg satte i computeren, og så en modtager der står henne ved mit anlæg.


  • #5   11. feb 2008 åhhh... ok, så er jeg med smiley

    Ved faktisk ikke om det findes sådan normaltvis, men Æble har vist en airport som kan?


Kommentér på:
Trådløs musik på anlægget?

Annonce